Problem ze zgaszeniem samochodu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

krotonnh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Krk

Problem ze zgaszeniem samochodu

Post autor: krotonnh » pt kwie 16, 2010 17:20

Witam

Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Proszę o pomoc, wczoraj gdy wróciłem do domu i przekręciłem kluczyk ,samochód nie zgasł , silnik cały czas pracował .Mogłem wyciągnąć kluczyk ,a on dalej chodził. Dziś miałem dokładnie taka samą sytuacje. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o pomoc i jakąś rade , Mój samochów to Golf 3 AAZ 1.9 TD , z góry dzięki.



Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » pt kwie 16, 2010 17:55

odłącz kabel elektrozaworu pompy wtryskowej, jeżeli nie zgaśnie to elektrozawór do czyszczenia/wymiany


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » pt kwie 16, 2010 18:47

tak jak kolega andrew.zbyrko, pisze. jak po zdjęciu kabla z zaworu nadal silnik pracuje to elektrozawór do wymiany.



krotonnh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Krk

Post autor: krotonnh » ndz kwie 18, 2010 13:14

Jak wrócę do domu będę sprawdzał tak jak opisujecie. Dzięki za pomoc.

[ Dodano: 17 Kwi 2010 22:02 ]
[ Dodano: 17 Kwi 2010 21:56 ]
Witam ponownie,
moje pytanie , czy elektrozawór o którym była mowa to ten obudowany czarnym plastikiem widoczny na ponizszych zdjęciach?? Jeśli tak, w środku jest zalany fabrycznie i nie idze go w żaden sposób przeczyścić czy nawet wyciągnać. Jak wymienić to ustrojstwo? Ktoś miał z tym doczynienia?? Dodam ,że widziałem go w innej pompie i wygląda zupełnie inaczej mimo , że znajduje się na tym samym miejscu.

Obrazek

Obrazek

Obrazek



arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 18, 2010 13:48

krotonnh, masz immo trzeba usunąć obudowę niestety czeka cię demontaż pompy.
moższe mieć problem z samym immo



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14218
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz kwie 18, 2010 14:05

arwam pisze:czeka cię demontaż pompy.
Ja bym wolał zacząć od sprawdzenia kostki w stacyjce.Na pewno mniej roboty,wystarczy zdjąć plastikową obudowę,później odpalić,wyłączyć kluczyk,a gdy silnik nie zgaśnie-wypiąć wtyczkę z kostki pod stacyjką.Jak zgaśnie silnik-kostka do wymiany :bajer: ...
Tutaj masz wskazówkę jak tam się dostać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

krotonnh
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 16, 2010 17:13
Lokalizacja: Krk

Post autor: krotonnh » pn kwie 19, 2010 10:40

Miałem kiedyś problem ze stacyjką, przyczyną okazała się właśnie wspomniana kostka, więc myślę ,że to chyba nie jest jej wina, ale sprawdzę . Przed jej wymianą , zdarzało się też ,że samochód kilka razy nie chciał zgasnąć , lecz nie było to tak częste jak teraz. Jeśli jednak to nie kostka , to konieczny jest demontaż pompy ,żeby wymienić ten elektrozawór??



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 38 gości