Problem ze zgaszeniem samochodu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem ze zgaszeniem samochodu
Witam
Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Proszę o pomoc, wczoraj gdy wróciłem do domu i przekręciłem kluczyk ,samochód nie zgasł , silnik cały czas pracował .Mogłem wyciągnąć kluczyk ,a on dalej chodził. Dziś miałem dokładnie taka samą sytuacje. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o pomoc i jakąś rade , Mój samochów to Golf 3 AAZ 1.9 TD , z góry dzięki.
Szukałem podobnego tematu ale nie znalazłem. Proszę o pomoc, wczoraj gdy wróciłem do domu i przekręciłem kluczyk ,samochód nie zgasł , silnik cały czas pracował .Mogłem wyciągnąć kluczyk ,a on dalej chodził. Dziś miałem dokładnie taka samą sytuacje. Jeśli ktoś spotkał się z podobnym problemem proszę o pomoc i jakąś rade , Mój samochów to Golf 3 AAZ 1.9 TD , z góry dzięki.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Jak wrócę do domu będę sprawdzał tak jak opisujecie. Dzięki za pomoc.
[ Dodano: 17 Kwi 2010 22:02 ]
[ Dodano: 17 Kwi 2010 21:56 ]
Witam ponownie,
moje pytanie , czy elektrozawór o którym była mowa to ten obudowany czarnym plastikiem widoczny na ponizszych zdjęciach?? Jeśli tak, w środku jest zalany fabrycznie i nie idze go w żaden sposób przeczyścić czy nawet wyciągnać. Jak wymienić to ustrojstwo? Ktoś miał z tym doczynienia?? Dodam ,że widziałem go w innej pompie i wygląda zupełnie inaczej mimo , że znajduje się na tym samym miejscu.
[ Dodano: 17 Kwi 2010 22:02 ]
[ Dodano: 17 Kwi 2010 21:56 ]
Witam ponownie,
moje pytanie , czy elektrozawór o którym była mowa to ten obudowany czarnym plastikiem widoczny na ponizszych zdjęciach?? Jeśli tak, w środku jest zalany fabrycznie i nie idze go w żaden sposób przeczyścić czy nawet wyciągnać. Jak wymienić to ustrojstwo? Ktoś miał z tym doczynienia?? Dodam ,że widziałem go w innej pompie i wygląda zupełnie inaczej mimo , że znajduje się na tym samym miejscu.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ja bym wolał zacząć od sprawdzenia kostki w stacyjce.Na pewno mniej roboty,wystarczy zdjąć plastikową obudowę,później odpalić,wyłączyć kluczyk,a gdy silnik nie zgaśnie-wypiąć wtyczkę z kostki pod stacyjką.Jak zgaśnie silnik-kostka do wymiany ...arwam pisze:czeka cię demontaż pompy.
Tutaj masz wskazówkę jak tam się dostać http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=157068
Miałem kiedyś problem ze stacyjką, przyczyną okazała się właśnie wspomniana kostka, więc myślę ,że to chyba nie jest jej wina, ale sprawdzę . Przed jej wymianą , zdarzało się też ,że samochód kilka razy nie chciał zgasnąć , lecz nie było to tak częste jak teraz. Jeśli jednak to nie kostka , to konieczny jest demontaż pompy ,żeby wymienić ten elektrozawór??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 38 gości