Witam forumowiczów,
mam ewidentnie problem w układzie jezdnym, ale nie wiem co jest zepsute. Najlepiej zacząć od początku Przy cofaniu coś strzela, terkocze; przy jeździe na wprost wszystko w porządku, biegi wchodzą dobrze, nic nie hałasuje. Ale mam taki problem, że ściąga mi samochód najczęściej do osi jezdni, ale czasem w stronę pobocza. Byłem u mechanika na sprawdzeniu luzów, bo myśałem że to przez nie, ale niby wszystko okej. Przejechał się nim kilka razy do przodu i w tył i powiedział mi (chyba po odgłosach) że mechanizm różnicowy mam padnięty i to on tak hałasuje i od niego mi ściąga auto. Dlatego też mam do Was pytanie jak to sprawdzić, bo hałasuje tylko przy wstecznym, a czasami jak wjadę w koleinę to aż mi wyrywa mi kierownice z rąk.
Jakie objawy padniętego mechanizmu różnicowego?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 08:39
- Lokalizacja: Pruszkow
U mnie walnięty dyfer wyyył. aż w końcu trzasnął i już nie wył a trajkotał. Przy masakrycznym zużyciu - duże luzy w koszu satelitów- mogą być drastyczniejsze rzeczy jak lekkie przyblokowanie się przy skręcaniu, strzelanie - satelity się źle zazębiają.
Ściąganie teoretycznie wydaje mi się możliwe przy nieprawidłowej pracy przekładni satelitarnej np. zużycie przez które przekładnia satelitarna "preferuje" napędzanie jednego koła niż całości. Ale niestety moja wiedza - bym bardziej doświadczenie - w tym zakresie jest ograniczona, więc to ostatnie raczej traktować jako teorię.
Ściąganie teoretycznie wydaje mi się możliwe przy nieprawidłowej pracy przekładni satelitarnej np. zużycie przez które przekładnia satelitarna "preferuje" napędzanie jednego koła niż całości. Ale niestety moja wiedza - bym bardziej doświadczenie - w tym zakresie jest ograniczona, więc to ostatnie raczej traktować jako teorię.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 131 gości