wymiana pompy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

wymiana pompy

Post autor: Z@char » wt kwie 13, 2010 11:46

Sluchajcie musze wymienic pompe wtryskowa w golfiku mojej dziewczyny powiedzcie czy duzo z tym roboty?? czy pozniej trzeba cos ustwaic ??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt kwie 13, 2010 15:02

Z@char pisze:duzo z tym roboty?
Trochę zabawy jest...mi schodzi z tym ok. 1 godz. :bajer:
Później trzeba ustawić rozrząd i kąt wtrysku u pompiarza :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9254
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt kwie 13, 2010 15:32

Jeszcze byloby fajnie sie dowiedziec w jakim silniku ta wymiana ma nastapić...


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » śr kwie 14, 2010 00:24

mk3 gtd 1.9 td



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » czw kwie 15, 2010 13:49

kont wtrysku na słuch



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 15, 2010 14:21

kkolekk pisze:kont wtrysku na słuch
kkolekk, w/g Ciebie to jest dobra i godna uwagi rada? :bajer:
Takie numery,to można odstawiać gdy się robi dla siebie. :chytry:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » wt kwie 20, 2010 00:10

Panowie sluchajcie wymienilem pompe wtryskowa i mam problem autko nie chce zagadac znaki sie zgadzaja na rozrzadzie kole zamachowym i na pompie sa oki a autko kreci kreci i praiw chce cos powiedziec ale mu nei wychodzi mecze sie juz z tym 3 dzien i dalej lipa ie wiem co robic czy przypadkiem nie przelozyc staerj pompy i zobaczyc czy na niej odpali



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt kwie 20, 2010 07:12

Z@char,Podstawowe pytanie-zalałeś tą pompę paliwem? :bajer:
Odpowietrzałeś układ paliwowy?Przy popuszczeniu rurek przy wtryskach sika paliwem podczas kręcenia rozrusznikiem?
Pompę w jakim położeniu przykręciłeś?Ma być mniej/więcej w połowie.
Znaki na 100% są dobrze?Nie rozjechały się przy napinaniu paska?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » wt kwie 20, 2010 10:35

tzn pompy nie zalalem paliwem wiem zle zrobilem ale jest juz w iej paliwo
tzn odpowietrzylem?? popuscilem rurke na 1 wtrysku zeby zoabczyc czy leci paliwo tylko
mniej wiecej w polowie ale ktorego znaku bo juz zgupialem ale jak przestawiam sama pompe to potem nie musze zmieniac polozenia paska czy musze ??
znaki sa dobrze na 100% nie rozjechaly sie napewno



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt kwie 20, 2010 11:42

Z@char pisze:mniej wiecej w polowie ale ktorego znaku
Nie znaku,tylko zakresu ruchu pompą...
Z@char pisze:jak przestawiam sama pompe to potem nie musze zmieniac polozenia paska czy musze ?
Nie musisz.

Pytanie jak długo kręciłeś zanim pompa łyknęła paliwa?...Jak pompa pracowała na sucho,to konsekwencje mogą być różne.
Jeszcze jedno-nie zamieniłeś tych śrub z otworami,które mocują wężyki do pompy?Ta śruba (nypel) z napisem OUT ma być na powrocie :bajer:
Tak czy srak,mi to wygląda na nieodpowietrzony układ...
Ostatnio zmieniony wt kwie 20, 2010 11:44 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » wt kwie 20, 2010 18:45

sluchaj udalo mi sie odpalic autko zdobylem zegar do wystawienia kasta wtrysku i dalej nic poluzowalem rorki przy wtryskach i okazalo sie ze paliwo nie dochodzi wiec zdjelem wezyk od filtra w strzykawke nabilem ropki i odpalil normalnie lecz chyba mam malo wahy w zroirniku bo pochodzil troche i zaczelo ciagnac powietrze ze zbiornika i niemoge ustawic jeszcze chyba zaplonu gdyz nie chce autko wejsc na wyzsze obroty gaz w podloge a na obr. 2tys obrotow



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » wt kwie 20, 2010 21:49

Z@char pisze:nie chce autko wejsc na wyzsze obroty gaz w podloge a na obr. 2tys obrotow
Jak ma wejść na obroty skoro piszesz
zaczelo ciagnac powietrze ze zbiornika
Wszystko trzeba robić po kolei :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Z@char
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 96
Rejestracja: pn lut 23, 2009 17:23
Lokalizacja: Police

Post autor: Z@char » śr kwie 21, 2010 00:05

czyli co mowisz ze jak zaleje paliwo i sie odpowietrzy to bedzie lepiej??



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » śr kwie 21, 2010 07:42

A słyszałeś gdzieś,kiedyś,żeby zapowietrzony diesel dobrze jechał :bajer: ?...
Ja nie słyszałem.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 139 gości