Witam mam problem ze swoim autkiem. Od pewnego czasu samochod zaczal mi strzelac spod maski jak jezdzilem na gazie, zaczalem jezdzic tylko na benzynie gdyz nie mialem czasu pojechac z tym do gazownika i dzis samochod na benzynie zaczal chodzic jakby na 3garach:
-na wolnych obrotach trzesie nim
-ledwo sie wkreca do 2-3 tys, powyzej chodzi OK
-na benzynie strzela z rury, a na gazie spod maski
Zdjalem dzis kopulke i palec jest troche wypalony, a te 4 "preciki" w kopulce byly zasniedziale i jak chcialem je troche oczyscic to sie pokruszyly. Kupilem nowe przewody firmy Sentech, kupulke BOSH i palec BOSH i teraz mam pytania:
1) Czy wszystko jedno jest ktory przewod gdzie podlacze ? 1 jest dluzszy wiec domyslam sie ze idzie do swiecy ktora jest najdalej od kopulki a kolejne 3 maja taka sama dlugosc wiec kolejnosc jest obojetna ?
2) Zauwazylem ze gdy odkrece korek od wlewu oleju to czuc spod pokrywy benzyne, jednak z bagnetu juz go nie czuc oraz oleju nie przybywa. Skad moze byc ta benzyna? Czy podczas gdy pracuje na 3 garach mozliwe jest ze go zalewa lub cos??
[ Dodano: 12 Kwi 2010 23:06 ]
jest to golf 3 gti 2.0 8V z 1992 roku
Chodzi na 3 garach, benzyna w oleju
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 08:39
- Lokalizacja: Pruszkow
Chodzi na 3 garach, benzyna w oleju
Ostatnio zmieniony pn kwie 12, 2010 23:07 przez dziadekgti, łącznie zmieniany 1 raz.
Kolejność ma być zgodna z kolejnością zapłonów czyli 1 3 4 2. Jesli chodzi o długość kabli to ma mniejsze znaczenie, ma wystarczać. Ważne jest punk pierwszego cylindra na kopułce.
Jeśli chodzi o benzynę to w przypadku braku spalania na jednym cylindrze paliwo może przedostawać się do oleju. Dla wszystkiego sprawdź jeszcze kompresję silnika.
Co do przewodów Sentech-a jeździłem na nich 2 lata i nie sprawiały problemów. Ciągle sa w aucie ale auto stoi:)
Jeśli chodzi o benzynę to w przypadku braku spalania na jednym cylindrze paliwo może przedostawać się do oleju. Dla wszystkiego sprawdź jeszcze kompresję silnika.
Co do przewodów Sentech-a jeździłem na nich 2 lata i nie sprawiały problemów. Ciągle sa w aucie ale auto stoi:)
-
- Nowicjusz
- Posty: 8
- Rejestracja: ndz kwie 11, 2010 08:39
- Lokalizacja: Pruszkow
koledzy wymienilem dzis te przewody, kopulke i palec. Samochod na gazie pracuje idealnie, nie strzela duzo lepiej reaguje na gaz niz wczesniej, ogolnie jest ok. Jednak na benzynie jest tragedia, strasznie kopci i smierdzi nieprzepalona benzyna, chodzi nierowno, jak zdejmuje pokolei z kazdej swiecy przewod to nic sie nie zmienia... trzesie nim, jak gazuje to doslownie chmura dymu, przelaczam na gaz i wszystko OK. VAG pokazal blad czujnika stukowego spalania, po skasowniu bledu nie ma ale nic sie nie zmienilo. Czego to moze byc przyczyna? Bylem u elektromechanika powiedzial ze zaplon jest OK...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 175 gości