Wymiana pierscieni i uszczelniaczy zaworów AJM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Wymiana pierscieni i uszczelniaczy zaworów AJM

Post autor: Malek25 » wt kwie 06, 2010 13:06

Witam,
mój ajm bierze sporo oleju, wiec po wymianie turbiny, w zasadzie pewnie niepotrzebnie musze jeszcze wymienic uszczelniacze zaworow i pierscienie tłokowe. Prosze o jakies instrukcje jak najlepiej to zrobic i jakiej firmy kupic pierscienie.



Zimny Chirurg
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 339
Rejestracja: pn cze 22, 2009 21:31
Lokalizacja: Wałbrzych
Silnik: AHF
Kontakt:

Post autor: Zimny Chirurg » wt kwie 06, 2010 14:59

Witam

A jesteś pewniej ze to pierścienie i uszczelniacze. Najpierw sprawdz turbo bo to najczęściej i najwięcej wciąga olej. Reszta może sie okazać całkiem zdrowa. Sciągnij rure od turbiny co idzie do IC i zobacz jak z olejem . Tak samo zobacz czy nie masz w wydechu oleju, i w IC a pózniej sie zastanawiaj nad resztą.

Pozdro

ZC



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9283
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt kwie 06, 2010 15:30

W dieslu nieszczelnosc na uszczelniaczach zaworowych to raczej rzadkość.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Malek25
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 11:12
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: Malek25 » wt kwie 06, 2010 22:15

turbo juz wymienilem i zero zmiany jak bral olej tak bierze, wiec nie ma innej mozliwosci, wymiana pierscieni i uszczelniaczy i bedzie ok, mam taka nadzieje. Przeciekow zadnych nie ma silnik suchutki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości