Zawór przelewowy oraz problem z ciśnieniem oleju

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
mathi47
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:41
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Zawór przelewowy oraz problem z ciśnieniem oleju

Post autor: mathi47 » śr mar 31, 2010 19:23

Witam!

Mój problem pojawił się po dolaniu specyfiku oil treatment do oleju. Dzień po dolaniu(dokładni 87 km po) zapaliła się lampka kontroli ciśnienia oleju i mruga cały czas na wolnych obrotach gdy przekroczy się ok 2300prm załącza się buzzer. Wymieniłem czujniki i dalej jest to samo. I tu pojawia się moje pytanie czy ów specyfik mógł zatkać filtr oleju bądź zawór przelewowy regulujący ciśnienie oleju i gdzie ten zawór się znajduje?

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » śr mar 31, 2010 19:27

Jakby syf poszedł na zawór przelewowy to prędzej byś miał zbyt wysokie ciśnienie, kolei filtr mógł się jak najbardziej zatkać, dowiesz się jak go wymienisz.

[ Dodano: 31 Mar 2010 19:28 ]
Nie bardzo rozumiem dlaczego zalałeś zagęszczacz, na tym się nie jeździ.



Awatar użytkownika
mathi47
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: śr maja 20, 2009 23:41
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Post autor: mathi47 » pt kwie 02, 2010 14:25

Problem rozwiązany!! Osłona plastikowa smoka się rozpadła w drobny mak i zatkała go, a specyfik oil treatment ochronił panewki bo grubo pokrył w środku wszystko.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 55 gości