1.6 AEE chyba wypadanie zapłonu

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

1.6 AEE chyba wypadanie zapłonu

Post autor: Misza86 » pt mar 26, 2010 14:24

Witam. Mam problem z moim golfem już nie pierwszy raz nie mam już siły do niego. Telepie silnikiem na postoju obroty świrują, są podwyższone i lekko falują. Wymienione kable, świece, sonda, przepustnica, ustawiony zapłon, dwa tygodnie było dobrze teraz znowu to samo. Silnik na ciepłym ciężko pali, długo kręci, świece okopcone, sonda pracuje prawidłowo. Co może być przyczyną wypadania zapłonu?



jib
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: sob sty 13, 2007 15:48
Lokalizacja: olsztyn

Post autor: jib » pt mar 26, 2010 20:35

Sprawdzałeś czujnik halla i silniczek krokowy ? Falujące obroty mogą być od silniczka krokowego a ciężkie odpalanie od halla.



Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » pt mar 26, 2010 22:42

silnik krokowy jest razem z modułem przepustnicy, był wymieniany, a czujnika halla nie sprawdzałem, ale na zimnym pali mi dobrze, jak zgaszę to za chwilę też dobrze, najgorzej jak postoi od pol godziny do kilku godzin. I te obroty wariujące i telepanie silnikiem, to może być halla?



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » pt mar 26, 2010 23:47

A bawiłeś się aparatem zapłonowym?

Ja kiedyś miałem takie jajca jak ty z silnikiem po wymianie aparatu zapłonowego. Wymieniłem na zamiennik BOSCHa.. Szybko zregenerowałem stary Magnet Marelli i wszystkie objawy jak ręką odjął...
Przyczyną takiego zachowania silnika mogą być też przewody WN. Kiedyś jak mi świrował silnik to zaczełem od przewodów. Okazało się że stare były lepsze od nowych.

Śmiga po dzień dzisiejszy (od prawie 1,5 roku) bez zaglądania pod maskę...

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Mati44
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pt mar 27, 2009 21:14
Kontakt:

Post autor: Mati44 » sob mar 27, 2010 00:42

Sprawdź ten elektrozawór na przewodzie od filtra węglowego odpowiada za ssanie ale jak zawór będzie wariował to obroty szaleją na zimnym silniku powinien się otworzyć a na ciepłym zamknąć najlepiej jest odłączyć wąż od tego zaworu ten od strony przepustnicy silnik powinien wtedy cały czas pracować na ssaniu i powinien mieć w miarę równe obrotu kiedy zatkasz odłączony wąż obroty powinny spaść do standardowych wolnych 650 jeśli silnik będzie rozgrzany powinien pracować wtedy równo bez falowania.



Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » ndz mar 28, 2010 11:42

wlasnie na zimnym na ssaniu pracuje rowno, problemy zaczynają się jak się nagrzeje



Awatar użytkownika
PAPAYOS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sie 30, 2007 15:04
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: PAPAYOS » ndz mar 28, 2010 13:45

Misza86 pisze:wlasnie na zimnym na ssaniu pracuje rowno, problemy zaczynają się jak się nagrzeje
Przepustnica... Wyczyść adoptaptuj i powinno pomóc.

Pozdrawiam
PAPAYOS


https://www.facebook.com/pages/Cthulhu/369766173200313

Misza86
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt cze 16, 2009 11:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Misza86 » śr mar 31, 2010 12:57

Po pół roku borykania się z tym nieszczęsnym AEE usterka zlokalizowana. Ciśnienie na 3 i 4 cylindrze dużo za małe, wynosi koło 6, tak więc lipa pewnie czeka mnie wymiana silnika.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 248 gości