Jak ustawić pompe po uszczelnieniu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Artur163
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:44
Lokalizacja: Skierniewice

Jak ustawić pompe po uszczelnieniu

Post autor: Artur163 » czw mar 25, 2010 19:19

Witam.
jakiś czas temu uszczelniałem pompie w swoim golfie 1.9D. Po przyprowadzeniu od mechanika auto strasznie kopciło nie miało moy i ciezko paliło, nie miał równiez mocy. Auto zostało zaprowadzone ponownie do mechanika. Zostały wymienione swiece i pompa zotstała równiez ponownie ustawiona jak i wałek rozrządu został sprawdzony(czyli jego ustawienie).Samochód przestał kopcic oraz zaczął rózniez lepiej palic. Poprawiła sie równiez dynamika ale nie do tego stopnia co przed remontem.Jaka moze byc tego przyczyna?? Powiem jeszcze ze na wyzszych biegach auto jakby miało mniej siły i mocy

Proszę o pomoc i z góry dziękuje



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw mar 25, 2010 21:56

Artur163 pisze:Witam.
jakiś czas temu uszczelniałem pompie w swoim golfie 1.9D. Po przyprowadzeniu od mechanika auto strasznie kopciło nie miało moy i ciezko paliło, nie miał równiez mocy. Auto zostało zaprowadzone ponownie do mechanika. Zostały wymienione swiece i pompa zotstała równiez ponownie ustawiona jak i wałek rozrządu został sprawdzony(czyli jego ustawienie).Samochód przestał kopcic oraz zaczął rózniez lepiej palic. Poprawiła sie równiez dynamika ale nie do tego stopnia co przed remontem.Jaka moze byc tego przyczyna?? Powiem jeszcze ze na wyzszych biegach auto jakby miało mniej siły i mocy
:bajer: Chłopie nie obraż się , ale chyba nie zamierzasz sam poprawiać po mechaniku?Za co ty zapłaciłeś temu mechanikowi?Jak wziął kasę to niech dotąd robi aż zrobi.Jak do ku...y nędzy można naprawić coś wziąść za to pieniądze i oddać w gorszy stanie niż było wcześniej .Normalnie ja wymiękam jak czytam coś takiego :panna:
Ostatnio zmieniony czw mar 25, 2010 22:12 przez munior, łącznie zmieniany 2 razy.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Artur163
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: ndz lis 15, 2009 20:44
Lokalizacja: Skierniewice

Post autor: Artur163 » pn mar 29, 2010 19:55

Czy napisałem ze chce to robic. chyba nie..... szkoda , ze niektórzy czytać nie potrafią . Chce sie dowiedzieć gdzie lezy przyczyna tego problemu i czy to wina pompy moze byc . A jak sie post nie podoba to nie pisz.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » pn mar 29, 2010 22:02

Artur163 pisze:Czy napisałem ze chce to robic. chyba nie..... szkoda , ze niektórzy czytać nie potrafią . Chce sie dowiedzieć gdzie lezy przyczyna tego problemu i czy to wina pompy moze byc . A jak sie post nie podoba to nie pisz.
:bajer: Obawiam się że to TY nie rozumiesz o czym do ciebie rozmawiamy


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości