1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
Zwezka w dodlocie to wiadomo , wydech, ale co dalej??? Jak jest st. spr 10.2:1 czy tam 10.5:1 rozne zrodla mowia inaczej to tu juz nie ma za duzo mozliwosci , bo i tak trzeba by bylo inne tloki, lub skracac blok zeby dziury w tlokach sie pomiejszyly. Kto robil jakies sensowe przerobki, to ma byc szuka dla sztuki, nie pytajcie o swap bo to mnie interesuje chodz moglbym 9A wlozyc np. na digi. Jak ktos cos najstrowal to niech podpowie, dodam tylko tyle T2 juz sie krecila w tym silniku na wtryskach 160ccm i wystrojonym soficie niestety temp oliwy jest nie do opanowania.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 17:09 przez spawacz, łącznie zmieniany 1 raz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
a co to za herezje Panie Spawacz??spawacz pisze:lub skracac blok zeby dziury w tlokach sie pomiejszyly.
W zeszłym tyg dowiedziałem się od Ciebie że można ściąc, pospawać i załozyć kolektor od 2.2T 10v z audi do 1.8 8v np PF i pasuje PnP, podobnie jak przepustnica.
Faktycznie w Etce wyglądato tak, że powinno pasować.
Pisałeś też coś o przepływce w bmw 3.0/3.5, ale teraz zaczynam się zastanawiać czy aby na pewno wiesz co mówisz Jak to jest na prawdę?
Z jednej strony piszesz modach ośmiozaworowca z drugiej używasz stwierdzenie "dziury w tłokach" wiec jak juz nie wiem jak to z Tobą jest Panie Spawacz ... Te info które podałeś w innym temacie są pewne ?
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Ja wiem co mowie zapytaj GTO lub innego wyjadacza odnosnie kolektora i przeplywki z 3.5 on powie ci . No jak ja mam go doprezyc? tylko i wylacznie ciąc blok z gory zmiejszajac tym sposobem podebranie tloka, bo jak bys nie wiedzial glowica jest plaska ,wiec chyba nie jest to dzwne co napisalem. A jak to jest z Toba panie Sas_Gti za co te 344 pomogl bo chyba nie za wiedze , jak ty patentu z kolekorem nie znasz i MAF to naprawde nie mamy oczym rozmawiac. Akurat tej 8V nieznam co pasuje z innych motorow, pozatym lubie sie bawic i mam dostep do wszstkich sprzetow zeby np. "obrobic glowice" . Pytam bo moze jest inny dawca ktory da lepszy kolektor , przepustnice sam przerobie , a moze jest jakis motor z glowca siadajaca na ten blok ale z wiekszymi zaworkami/kanalami no i tloczki z mijszym podebraniem. Chyba sobie to forum odpusze bo tu za free to nie ma takiej opcji widze zeby ktos cos pomogl.
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 19:04 przez spawacz, łącznie zmieniany 2 razy.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
kurde chyba masz zły dzień
chodziło o nazewnictwo jakie stosujesz - "dziury w tłokach" brzmi niefachowo i tylko tyle . (poza tym jak już chcesz tak się przekomarzać to jakim cudem ścięcie bloku ma zmieszyć dziury w tłokach? nieważne)
Co do reszty to tylko pytałem (w tonie żartu) czy aby na pewno wiesz co mówisz :p. Że ten kolektor i przepustnica pasują to już wiem od Ciebie i nie muszę tego potwierdzać , tylko chciałem dopytać. Że pasuje to widać to też etce.
A od moich punktów "pomógł" proszę się odczepić :p
Chyba troszkę źle zinterpretowałeś moją wypowiedź, no ale tak też bywa.
pozdrawiam
chodziło o nazewnictwo jakie stosujesz - "dziury w tłokach" brzmi niefachowo i tylko tyle . (poza tym jak już chcesz tak się przekomarzać to jakim cudem ścięcie bloku ma zmieszyć dziury w tłokach? nieważne)
Co do reszty to tylko pytałem (w tonie żartu) czy aby na pewno wiesz co mówisz :p. Że ten kolektor i przepustnica pasują to już wiem od Ciebie i nie muszę tego potwierdzać , tylko chciałem dopytać. Że pasuje to widać to też etce.
A od moich punktów "pomógł" proszę się odczepić :p
Chyba troszkę źle zinterpretowałeś moją wypowiedź, no ale tak też bywa.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony śr mar 24, 2010 19:13 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
mam zly dzien ... sorki nazewnictwo to juz inna sprawa, i nie glowice tylko BLOK(czyli to na co zakladasz glowice) :p , jeszcze sie wkur.... bo wiem ze ktos z forum ibizy mial takie 1.4 na 100+ hp na n/a zrobione , chlop sie Marcin_ibiza chyba nazywal , ciekawy mnie jak on te 100KM wydarl. Sprawa koletora dla ciebie to bede mial na jutro odpowiedz.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
Witam, mam ten sam silniczek i zastanawiam sie co mozna zrobic z dolotem za małą kase, pomóżcie
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
spawacz, powiedz mi jedna rzecz ile dmucha cisnienia turbo w tym silniku?? i ile koni ma??
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
"W tym" tzn. w jakim?
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
- evolution
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
- Kontakt:
1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
w tym:
dodam tylko tyle T2 juz sie krecila w tym silniku na wtryskach 160ccm i wystrojonym soficie niestety temp oliwy jest nie do opanowania.
Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.
-
- Forum Master
- Posty: 1533
- Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
Re: 1.4 AEX , co mozna z tym zrobic???
0.6 Bar , a moc tak sadze ze jakies 100KM, bo nie byl hamowany. AFR cos tam 12.5 bylo tak sie mniej wiecej utrzymywalo jak mialem szerokopasmowke na chwile dla pomiarow zapożyczoną . Moglem CDIF zrobic symulacje mocy podczas jazdy i wiedzialbym ile mam KW na silniku - straty i bylby wynik.
Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości