Przekładnia szyb elektrycznych - jest możliwość regeneracji
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekładnia szyb elektrycznych - jest możliwość regeneracji
Witam,
Nie dawno kupiłem do swojego MKII oryginalne przekładnie szyb elektrycznych. Lewa działa bez zarzutu, natomiast prawa nie ma w ogóle siły ciągu przy założonej szybie. Rozebrałem napęd i niestety okazało się że linka wewnątrz jest poskręcana(zwoje podczas pracy "zachodzą" na siebie, z resztą słychać trzaski podczas pracy przekładni bez obciążenia). Może znacie jakiś sposób rozwiązanie tego problemu czy lepiej już szukać drugiej przekładni.
Pozdrawiam,
finch
Nie dawno kupiłem do swojego MKII oryginalne przekładnie szyb elektrycznych. Lewa działa bez zarzutu, natomiast prawa nie ma w ogóle siły ciągu przy założonej szybie. Rozebrałem napęd i niestety okazało się że linka wewnątrz jest poskręcana(zwoje podczas pracy "zachodzą" na siebie, z resztą słychać trzaski podczas pracy przekładni bez obciążenia). Może znacie jakiś sposób rozwiązanie tego problemu czy lepiej już szukać drugiej przekładni.
Pozdrawiam,
finch
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
w manualnej linka jest krótsza i po założeniu albo nie będzie domykac szyby do końca albo otwierać do końca zależy jak się założy
mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
- kurczepieczone
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: sob paź 10, 2009 09:57
- Lokalizacja: Kraków
też miałem taki problem i jego naprawa zamknęła się w kwocie 5zł...
w sklepie metalurgicznym można dostać prawie identyczną linkę jak ta ori (była może z 0,5mm cieńsza ale w niczym to nie przeszkadzało)
jeśli chodzi o zakończenia linki i to zgrubienie po środku (które wchodzi w ten ślizg) to zrobiłem to z jakiejś starej rurki hamulcowej po prostu zaciskając mocno na lince dodatkowo wzmacniając poxipolem
jeśli chodzi o to kółko w silniczku na które nawija się linka to przeszlifowałem je lekko okrągłym pilnikiem bo było poodzieranke po poplątaniu linki...
po złożeniu wszystko działało bez zarzutu
w sklepie metalurgicznym można dostać prawie identyczną linkę jak ta ori (była może z 0,5mm cieńsza ale w niczym to nie przeszkadzało)
jeśli chodzi o zakończenia linki i to zgrubienie po środku (które wchodzi w ten ślizg) to zrobiłem to z jakiejś starej rurki hamulcowej po prostu zaciskając mocno na lince dodatkowo wzmacniając poxipolem
jeśli chodzi o to kółko w silniczku na które nawija się linka to przeszlifowałem je lekko okrągłym pilnikiem bo było poodzieranke po poplątaniu linki...
po złożeniu wszystko działało bez zarzutu
zielu dzięki za pomoc, powiedz mi jeszcze jakiej średnicy jest ta linka w napędzie od szyb bo ja nie mam teraz do tego dostępu a korzystając z okazji dostępu do dobrze zaopatrzonego sklepu metalurgicznego zrobiłbym zakupy i jeszcze jaka długość jest szacunkowo potrzebna.zielu pisze:też miałem taki problem i jego naprawa zamknęła się w kwocie 5zł...
po złożeniu wszystko działało bez zarzutu
Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Mój Turbo Kopciuch
Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 245 gości