Golf 3 1.6 101km kręci się do 5tys

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Natek147
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn mar 15, 2010 23:50
Lokalizacja: Darłowo
Kontakt:

Golf 3 1.6 101km kręci się do 5tys

Post autor: Natek147 » wt mar 16, 2010 00:17

Zakupiłem niedawno trójkę z silnikiem 1.6 101 koni.
Kręci się do 5tys, na początku było podejrzenie o kable zapłonowe, mechanik stwierdził na kompie błąd aparatu zapłonowego, zmienił go i nic się nie zmieniło, teraz planuje mi wymienić komputer... Może to w ogóle co innego? proszę o radę



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » wt mar 16, 2010 01:50

Jeśli jest odcięcie przy 5 tysiącach to pewnie działa w trybie awaryjnym i musisz zapodać kody błędów.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » wt mar 16, 2010 07:04

Natek147 pisze:teraz planuje mi wymienić komputer...
Standard :goof:. Typowe postępowanie kogoś kto nie ma pojęcia co jest tak na prawdę przyczyną. "Jak nie umiem zrobić to na pewno winny komputer :crazy:". Póki co zrób tak jak napisał Paweł Marek, a ja od siebie tylko jeszcze dodam, że miałem podobną sytuację do Ciebie i po wymianie aparatu dalej łapał błędy i chodził w awaryjnym. Okazało się, że aparat był źle przykręcony.



Awatar użytkownika
Jesionvr6
...
...
Posty: 892
Rejestracja: ndz gru 19, 2004 16:25
Lokalizacja: Słupsk
Kontakt:

Post autor: Jesionvr6 » wt mar 16, 2010 08:08

Temat szeroko był opisywany z tym że dotyczący silnika ADY i objaw jest ten sam także albo jest uszkodzony hall w aparacie albo wystarczy go odpowiednio ustawić
trzeba ustawić wał w pozycji OT czyli na zero, zdjąć kopułke i na powierzchni przylegania kopułki jest w jednym miejscu kreska która musi sie pokrywać ze środkiem palca rozdzielacza(środek palca to jest środek blaszki która podaje iskre na kopułkę) i takie ustawienie jest w miare optymalne, a jeżeli to nie pomoże to tylko hall do wymiany.

[ Dodano: Wto Mar 16, 2010 19:06 ]
dziś robiłem ADY i ta sama sprawa i dopiero trzeci używany aparat ze szrotu zadziałał jak powienien, ustawione wszystko jak trzeba i śmiga elegancko


Obrazek

Natek147
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: pn mar 15, 2010 23:50
Lokalizacja: Darłowo
Kontakt:

Post autor: Natek147 » wt mar 16, 2010 23:00

Pod jakim numerem na tej ulicy ma Pan ten warsztat???
I jakie są to mniej więcej koszta?
Ile trwa naprawa? pozdrawiam

[ Dodano: 11 Maj 2010 21:54 ]
Witam.
Znój ja od tego samego auta. W ostatnim tygodniu zapłon kompletnie mi się posypał. Auto ledwo odpalało a jak już odpaliło to przy dodawaniu gazu gasło, dopiero po kilkukrotnym odpaleniu łapało właściwie obroty, oczywiście do 5tys.
teraz 2 dni stał na warsztacie, zostały sprowadzone obydwa czujniki halla ale to nie pomogło.
Mówią że to jakaś wiązka może być uszkodzona albo coś, sterownik itp.
I jakbym chciał to kilka tys złotych cała akcja może kosztować, No przegięcie.
Nie wierze, że to aż tak poważna sprawa.
Odebrałem go dzisiaj i całe popołudnie odpalał normalnie dopiero wieczorem nie wiem no (deszcz pokropił) i znów był problem z odpaleniem i wchodzeniem na obroty, bo kolejnym odpaleniu załapał. Proszę o radę. pozdrawiam



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości