1.6 AKL z LPG Ciężko pali jak sie rozgrzeje. Czasem gaśnie.

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

1.6 AKL z LPG Ciężko pali jak sie rozgrzeje. Czasem gaśnie.

Post autor: enzo2211 » sob mar 13, 2010 16:15

Witam.
Wiem ze jest kilka podobnych tematów ale to starocie i nikt tam nie zaglądał od lat oprócz mnie....

No więc tak. Auto mam od pół roku, kupione od Helmuta :hmm:
Wrzuciłem do niego gaz (stag4 czerwone valdemary i reduktor tomasseto).
Auto po wrzuceniu gazu szalało ale mecher twierdzi, ze zestroić trzeba. Mapa gazu i benzyny elegancko zgrana (pokrywają się obie). No i teraz mam taki temat do ogarnięcia a mianowicie:

-gdy auto się zagrzeje czasem potrafi zgasnąć i ciężko je odpalić. Mierzyłem opór na czujniku temperatury i wyszło że przy 90stopniach mam 367 omów. (powinno być coś pomiędzy 200-290)

- wchodzi sobie czasem na wyższe obroty tak pod 3 000 i spada do 1 00 i znów do góry i tak w kółko

- na VAG-u wyskakują 3 błędy, jeden od wolnych obrotów a dwa od sondy lambda, że nie dogrzana czy coś i mieszanka za uboga chyba...

- podczas jazdy na gazie czasem traci moc i można go wkręcić na maks 3 000 obrotów i nie przyspiesza tak jak na zimnym...

To tyle z objawów.
Do tej pory zrobione:
świece wymienione, filtry i płyny wymienione, termostat wymieniony, przepustnica czyszczona i adaptowana, przepływomierz czyszczony, rozrząd robiony olej wymieniony (oleju nie bierze)

Jakieś propozycje co jeszcze można sprawdzić ?
:crazy:



Awatar użytkownika
POW
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz cze 14, 2009 14:46
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: POW » ndz mar 14, 2010 12:50

Miałem kiedyś podobne objawy, problem taki ze mi gasl kiedy mu sie chcialo, obroty skakaly, potem wlasnie byl problem ze nie mozna bylo go odpalic - do wymiany byl reduktor. Po wymianie reduktora i po regulacji gazu wszystko wrocilo do normy.



spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Post autor: spawacz » ndz mar 14, 2010 13:00

GAz ma miec inna mape ... bardzie bogata od paliwa tak ok 5mm wiecej na wykresie, sonda lamba to normalna bo gaz, wymien sobie ten czujnik niebieski nieszczesny lepiej.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

enzo2211
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 596
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 12:42
Lokalizacja: Gidle ERA
Kontakt:

Post autor: enzo2211 » ndz mar 14, 2010 16:21

Instalacja ma niecałe 3 miesiące no może 4... więc reduktor jest ok.
Czujnik temperatury, (ten niebieski) sprawdziłem miernikiem i vagiem i pokazuje dobrze. może nieco zaniża ale góra 10 stopni...
Jakieś propozycje??

[ Dodano: 14 Mar 2010 15:24 ]
spawacz pisze:GAz ma miec inna mape ... bardzie bogata od paliwa tak ok 5mm wiecej na wykresie
Jak tak było to się zalewał i gasł jak dojeżdżałem do skrzyżowania albo na zakrętach gaziarz poprawił i jest lepiej ale nie tak jak być powinno..

[ Dodano: 16 Mar 2010 16:34 ]
Kable zmieniam...
http://moto.allegro.pl/item928185476_pr ... t_ahl.html
Bo dyskoteka się zrobiła... Nie kupujcie kabli sentecha bo szkoda kasy. Dobrze że kupowałem od znajomego sprzedawcy to na kasę nie wbił i problemów nie robił. Nowe kable lepiej waliły od tych starych... Pod wieczór wrzucę filmik jak spawają to zamieszczę linka.
Ciekawe co dadzą nowe kabelki...
Ostatnio zmieniony śr mar 17, 2010 14:32 przez enzo2211, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości