Turbina-Olej-Problem . . . .
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Turbina-Olej-Problem . . . .
Witam.
Mam problem ze swoim JRem już jakiś czas . nie wiem za co się mam brać .
Od początku- silnik zapala w miarę w mrozy tzn zapali i potrzesie troche nim z 5-10sekund , przy tym trzęsieniu kopci na niebiesko, jak przestanie to niebieski dym znika i jest ok, ale to nie w tym problem,... chodzi o to ze jak przeciągne go na drugim biegu lub 3 ,4 itd to jak przekrocze 4,5tyś obrotow turbina napierdziela olejem w IC pozniej w silnik i z wydechu bialy dym z kroplami oleju, gasze silnik na minute i wszystko ok, troszke pokopci na bialo jak sie olej wypali to juz jest mormalnie.
jak wyciagam bagnet to elejem nie daje z korka wlewu oleju tez nie ma przedmuchów ,
odma- sciągam wąż od dolotu i odma kopci na wolnych na wszyższych i wysokich leciutko paruje tylko ( uszczelniacze zaworowe do wymiany???) czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika??? czy to turbo juz padlo??? (k24) minimalny luz na wirniku poprzeczny, na gorącym silniku smiem twierdzic z nie w ogóle luzu... silnik moze z 0,5litra oleju bierze od wymiany do wymiany ( pomijająć to co wypluje turbo )
Co wymienić? turbo regenerować?? uszczelniacze wymienić?? czy problem leży w czymś innym??
prosze o podpowiedzi jakieś...
Mam problem ze swoim JRem już jakiś czas . nie wiem za co się mam brać .
Od początku- silnik zapala w miarę w mrozy tzn zapali i potrzesie troche nim z 5-10sekund , przy tym trzęsieniu kopci na niebiesko, jak przestanie to niebieski dym znika i jest ok, ale to nie w tym problem,... chodzi o to ze jak przeciągne go na drugim biegu lub 3 ,4 itd to jak przekrocze 4,5tyś obrotow turbina napierdziela olejem w IC pozniej w silnik i z wydechu bialy dym z kroplami oleju, gasze silnik na minute i wszystko ok, troszke pokopci na bialo jak sie olej wypali to juz jest mormalnie.
jak wyciagam bagnet to elejem nie daje z korka wlewu oleju tez nie ma przedmuchów ,
odma- sciągam wąż od dolotu i odma kopci na wolnych na wszyższych i wysokich leciutko paruje tylko ( uszczelniacze zaworowe do wymiany???) czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika??? czy to turbo juz padlo??? (k24) minimalny luz na wirniku poprzeczny, na gorącym silniku smiem twierdzic z nie w ogóle luzu... silnik moze z 0,5litra oleju bierze od wymiany do wymiany ( pomijająć to co wypluje turbo )
Co wymienić? turbo regenerować?? uszczelniacze wymienić?? czy problem leży w czymś innym??
prosze o podpowiedzi jakieś...
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Oczywiście,ale, żeby się upewnić,to przedłuż węża od odmy i puść do butelki po coli.Otwór w dolocie zaślep.Pojeździj tak parę dni i obserwuj.Dzikuvip pisze:czy to przez odme moze dawać olej na turbo i dalej do silnika?
Ostatnio zmieniony pt mar 12, 2010 22:18 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Robi się ciśnienie w butelce na niskich obrotach przy wyzszych obrotach nie dmucha odma, a jesli chodzi czy odma daje mocno alejem to mam wąż do butelki dać szczelnie czy pa swobodnie sobie w butelce być? (nieszczelnie przy szyjce butelki)Michaś_1977 pisze:Oczywiście,ale, żeby się upewnić,to przedłuż węża od odmy i puść do butelki po coli.Otwór w dolocie zaślep.Pojeździj tak parę dni i obserwuj.
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
To powiedz mi jeszcze jak bedzie się zbierac szybko to dlaczego, a jak znikome ilosci oleju to czy dobrze?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Choćby dlatego,że przedmuch na pierścieniach mogły powstać...Dzikuvip pisze:To powiedz mi jeszcze jak bedzie się zbierac szybko to dlaczego,
Nie można powiedzieć,że dobrze,bo nikt by tego nie chciał,ale normalne,ponieważ w dolocie zawsze powstaje film olejowy na ściankach......trochę pomotane,ale chyba kumasz o co biega ...Dzikuvip pisze:a jak znikome ilosci oleju to czy dobrze
t0mal pisze:Olej zawsze się będzie zbierał, a zależy to od jego jakości, stopnia zużycia i stylu jazdy.
Tutaj chodzi o to, że wypięcie odmy z dolotu osuszy intercooler.
No to zrobie tak z tą odmą...
a zuzyte uszczelnacze jakie mają objawy w dieslu?
a zuzyte uszczelnacze jakie mają objawy w dieslu?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
albo all time...bierze olej i puszcza dyma.. niebieskiego ale niebieski dym to też kąt wtrysku ( za późny ) albo wtryski kończące sięDzikuvip pisze:a zuzyte uszczelnacze jakie mają objawy w dieslu?
co do odmy.. na 10w40 castrol magnatec odma dawała biały dym.....
na 5w50 mobil 1 diametralnie zmalało.. teraz coś czuć na ręce.. ale już nie to co wcześniej
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości