Stuka, puka, klekocze, szarpie, za wysokie obroty ?

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
PinguVanEx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
Lokalizacja: Wlkp

Stuka, puka, klekocze, szarpie, za wysokie obroty ?

Post autor: PinguVanEx » czw mar 11, 2010 01:57

Witam,

Mam zamiar wyremontowac silnik w moim golfie i mam dziwne objawy, niestety mechanika to nie jest moja dziedzina a bardzo interesuje mnie co by nalezalo zrobic, a teraz szczegoly.

Golf III 1.6 ABU 75KM

Silnik na wolnych obrotach ma 1000-1040 obr./min. sadze ze jest to chyba za duzo, zaznacze ze dopiero wymienialem cewke, kopulke, palec ( niedlugo kable i swiece ) wszystkie czesci firmy beru, moze czegos nie ustawilem ?
Jest to najmniejszy problem :)
Silnik bardzo glosno pracuje, slychac takie stukanie, nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy rozgrzany. Dodatkowa ciekawostka jest to, ze jak wcisne sprzeglo to stukanie jest glosniejsze od mojego wydechu ;/
Czy to moze byc wina popychaczy hydraulicznych ?
Ostatnim problemem jest to, ze gdzies mi znika olej, widac mokra uczszelke pod pokrywa zaworow, ale tam by tyle oleju nie ucieklo, jak mocno go dzisiaj przegazowalem to widzialem delikatny blekit wiec sadze ze uszczelka pod glowica juz poszla, ale czy cos jeszcze nalezalo by wymienic ?
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 01:58 przez PinguVanEx, łącznie zmieniany 1 raz.


Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
RasPL
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2554
Rejestracja: wt paź 02, 2007 11:39
Lokalizacja: ST
Kontakt:

Post autor: RasPL » czw mar 11, 2010 05:34

Koledze tez sutkalo tak jakby zawory po pewnym czasie nie dało się biegu wrzucić, okazalo sie ze kolo zamachowe sie poluzowalo bo było słabo dokrecone po wymianie sprzęgła, nie wymieniałeś sprzęgła ostatnimi czasy ? A niebieski dym to może być wina też pierścieni lub mocno zużytych uszczelnicaczy zaworowych

zanim rozbierzesz silnik zmierz kompresję bo to podstawa w takich naprawach
Ostatnio zmieniony czw mar 11, 2010 05:36 przez RasPL, łącznie zmieniany 1 raz.


mk2 gti 2.0 16Vsc 4Motion viewtopic.php?f=160&t=252428" onclick="window.open(this.href);return false;
Just like It https://www.facebook.com/VW-Golf-Mk2-GT ... 101982262/" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
PinguVanEx
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 146
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 13:33
Lokalizacja: Wlkp

Post autor: PinguVanEx » czw mar 11, 2010 10:17

Zeby uniknac kolejnych pytan, ja w tym aucie nic nie robilem poza zaplonem :D
Sprzegla nie ruszalem.


Golf III Tuned by Pingu -> viewtopic.php?f=88&t=324862" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 99 gości