Co to za przeowdy i co to za kostka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Co to za przeowdy i co to za kostka

Post autor: pittereck » śr mar 10, 2010 17:15

Witam. Dziś zacząłem szukać dziury w całym w moim gaxniku i długo nie musiałem szukac by cos znaleść . Znalazłem brązowy przewód idacy z wiązki po lewej stronie silnika który został jakby wyrwany i teraz zastanawiam się dokąd on powinien iść. jest też jedna, nigdzie nie podłączona kostka. Wszystko widoczne na foto.Zauważyłem także że jeden z wężyków wychodzacych z gaźnika jest juz bardzo sparciały i spękany. Wszystko widoczne na foto, niestety słabej jakości. Czy ktoś może wie od czego mogą być ten brązowy przewód i ta jedna złączka? I za co jest odpowiedzialny ten wężyk na foto? Wychodzi on z gaźnika i wędruje z tyłu silnika, potem odbija do przodu samochodu i wchodzi w taką okrągłą puszkę która jest usytuowana w komorze silnika tak jakby za prawym reflektoremtuż obok miejsca w którym samochód łapie powietrze.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
marcinek84
Forum Master
Forum Master
Posty: 1974
Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
Kontakt:

Post autor: marcinek84 » śr mar 10, 2010 19:47

Wężyk jest od filtra węgla aktywnego (ta puszka).
Ta kostka to prawdopodobnie złącze diagnostyczne bo widzę niebieski przewód.
Brązowy przewód wygląda na masę przykręcaną do bloku silnika


Pierwsza PNka na BLOSie? :)
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » śr mar 10, 2010 20:14

Wolna wtyczka to jest złącze diagnostyczne, popękany wąż jest od odpowietrzenia komory pływakowej - idzie do filtra węgla aktywnego. Jak jest popękany, to ogólnie nie ma to wpływu na pracę silnika.

Urwany przewód jest od masy - powinien być przykręcony do głowicy silnika, z boku, po prawej stronie, nad króćcem płynu chłodzącego (ale nie tym, gdzie są czujniki) - stojąc przed samochodem - są tam też inne kabelki.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

pittereck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 102
Rejestracja: pn paź 26, 2009 21:11
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pittereck » śr mar 10, 2010 21:21

Czym skutkuje niepodpięcie tejże masy? Prawdopodobnie jeżdzę tak od poczatku posiadania samochodu tzn ponad pół roku



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 135 gości