100 stopni w AAZ
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- souler
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2515
- Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
- Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
- Kontakt:
100 stopni w AAZ
problemik jest taki - mam 100 stopni podczas jazdy na silniku. powinno chyba byc okolo 90? chlodnica nowa,termostat wymieniony i puszcza na chlodnice wode,plynu pod dostatkiem,wlacznik termiczny od poloneza (teoretycznie zalacza przy 87) i podpiety pod wysoki bieg wentyli,ale dzisiaj zrobilem ponad 100km i nie zalaczyl sie nawet na chwile,nawet w korku jak stalem i teraz co ja mam dalej zrobic? tak nie moze byc,bo szkoda silnika. dobrze ze jezdze na mobilu. moze jeszcze uklad sie w pelni nie odpowietrzyl,ale chlodnica byla ciepla, przynajmniej tam gdzie jest wlacznik wentyli. moglem palcem dotknac co najwyzej na 2-3 sekundy. no juz kutfa nie wiem. nie pozwole by tak bylo,bo mnie cos strzeli. oleju nie bierze. jakies propozycje?
Ja tez mam AAZ i też 70-80 stopni. Pojechałem do mechanika żeby zmienić termostat bo słyszałem że ma być 90. Facet mówi że jeżeli temperature łapie po 7 - 10km i do kabiny leci gorące powietrze to jest bardzo dobrze. DIESEL to nie benzyna i wcale mu nie służy wysoka temperatura. On też ma diesla i jak mu wchodzi powyżej 85 to się martwi.
Hmm ja mam non stop wskazowke na pion czyli 90st i latem i zima, wiec z tego co piszesz to moj motor powinien juz dawno szlag trafic... Poza tym to wlasnie diesel lubi jak jest mu cieplo...jantar pisze:Ja tez mam AAZ i też 70-80 stopni. Pojechałem do mechanika żeby zmienić termostat bo słyszałem że ma być 90. Facet mówi że jeżeli temperature łapie po 7 - 10km i do kabiny leci gorące powietrze to jest bardzo dobrze. DIESEL to nie benzyna i wcale mu nie służy wysoka temperatura. On też ma diesla i jak mu wchodzi powyżej 85 to się martwi.
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
prawda temperatura pracy silnika DIESLA wacha sie od ok.85 do ok.95 stopni C pozatym termostat do D otwiera sie przy bodajrze 87.rademenes pisze:Hmm ja mam non stop wskazowke na pion czyli 90st i latem i zima, wiec z tego co piszesz to moj motor powinien juz dawno szlag trafic... Poza tym to wlasnie diesel lubi jak jest mu cieplo...jantar pisze:Ja tez mam AAZ i też 70-80 stopni. Pojechałem do mechanika żeby zmienić termostat bo słyszałem że ma być 90. Facet mówi że jeżeli temperature łapie po 7 - 10km i do kabiny leci gorące powietrze to jest bardzo dobrze. DIESEL to nie benzyna i wcale mu nie służy wysoka temperatura. On też ma diesla i jak mu wchodzi powyżej 85 to się martwi.
Ma być 90*c i tyle a u Ciebie przekłamuje czujnik króry sie znajduje w weżu wchodzacym do głowicyjantar pisze:Ja tez mam AAZ i też 70-80 stopni. Pojechałem do mechanika żeby zmienić termostat bo słyszałem że ma być 90. Facet mówi że jeżeli temperature łapie po 7 - 10km i do kabiny leci gorące powietrze to jest bardzo dobrze. DIESEL to nie benzyna i wcale mu nie służy wysoka temperatura. On też ma diesla i jak mu wchodzi powyżej 85 to się martwi.
tak czy siak MA BYC 90 STOPNI!!!
a ten mechanik co mowi ze lepiej jak jest chlodniej silnikowi i ze ma byc 70-80 to niech sie zajmie lepiej uprawą kiślu!
wymienic termostat i bedzie trzymac non stop 90C! w przeciwnym razie silnik jest niedogrzany i:
pracowac moze jeszcze na ssaniu (zwiekszonej dawce paliwa)
nie jest dopstatecznie smarowany (zimny olej)
i jeszcze wiele powodow jest...
TERMOSTAT!!!
a ten mechanik co mowi ze lepiej jak jest chlodniej silnikowi i ze ma byc 70-80 to niech sie zajmie lepiej uprawą kiślu!
wymienic termostat i bedzie trzymac non stop 90C! w przeciwnym razie silnik jest niedogrzany i:
pracowac moze jeszcze na ssaniu (zwiekszonej dawce paliwa)
nie jest dopstatecznie smarowany (zimny olej)
i jeszcze wiele powodow jest...
TERMOSTAT!!!
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Hmmm
U mnie tak samo (PION ) i TAK MA BYĆ - to jest najlepsza temperatura pracy DIESLA - optymalna temperatura pracy to właśnie 85-90stopni.rademenes pisze:Hmm ja mam non stop wskazowke na pion czyli 90st i latem i zima, wiec z tego co piszesz to moj motor powinien juz dawno szlag trafic... Poza tym to wlasnie diesel lubi jak jest mu cieplo...jantar pisze:Ja tez mam AAZ i też 70-80 stopni. Pojechałem do mechanika żeby zmienić termostat bo słyszałem że ma być 90. Facet mówi że jeżeli temperature łapie po 7 - 10km i do kabiny leci gorące powietrze to jest bardzo dobrze. DIESEL to nie benzyna i wcale mu nie służy wysoka temperatura. On też ma diesla i jak mu wchodzi powyżej 85 to się martwi.
Mechanik mówi :"DIESEL to nie benzyna i wcale mu nie służy wysoka temperatura. On też ma diesla i jak mu wchodzi powyżej 85 to się martwi"
Co to znaczy zbyt wysoka temp. ?? 100-120 st ?? to się zgodzę
Ale jak gościu mówi, że jak ma 85 st to się martwi to ja tego nie rozumię
Jeżeli uważa, że 85-90 mu nie służy to ile ona osiąga 60-70 i co wtedy jest ok - ile więcej mu pali?? I wogóle jak on zamierza to osiągnąc - będzie dmuchał na niego ??
Uważam, że się myli i wprowadza innych w błąd - zmień mechanika
bo ten to jest widocznie po technikum mleczarskim i nie ma nic wspólnego z mechaniką
I TO JAK NAJSZYBCIEJ - jak chcesz jeszcze troche pojeździć swoim Mk
Pozdrooooo.....
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
dokladnie! hahahatomcio666 pisze:Ale jełop z tego mechanika.
i wszystko jasne!Razal pisze:U mnie tak samo (PION ) i TAK MA BYĆ - to jest najlepsza temperatura pracy DIESLA - optymalna temperatura pracy to właśnie 85-90stopni.
ale sie uśmiałem z wypowiedzitomcio666, ale kolega dobrze napisal! nie mam nic do zarzucenia. brawo. haha
panowie to że wskaźnik temperatury pokazuje 100stopni to jeszcze nic nie znaczy, wskaźnik może przekłamywac , albo czujnik temperatury wali głupa, a to że wentylator sie nie właczył w czasie długiej jazdy to jeszcze o niczym nie świadczy, poprostu jest zimno i płyn w chłodnicy nie osiagnął takiej temperatury żeby czujnik zamontowany własnie w chłodnicy uruchomił wentylator. Najlepiej zagrzac auto w czasie jazdy a potem na postoju zostawic silnik na chodziie az właczy sie wentylator, zeby szybciej sie zagrzał mozna delikatnie go "przegazowywać" tylko nie przesadzajcie z obrotami na postoju, w momencie gdy właczy sie wentylator zobaczcie na wskaźniku temperatury co pokazuje wskazówka, wentylator włacza sie w okolicach 100stopni i w momencie właczenia jezeli wskazówka pokazuje inaczej to znaczy że przekłamuje! Może byc że w momencie właczenia wskaźnik pokazuje 110stopni , a tak naprawde jest to temperatura 100, i analogicznie gdy wczasie jazdy pokazuje 100 , to tak naprawde jest 90!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 291 gości