audi a6 99 rok 1,9 tdi 110 koni problem MEGA

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

audi a6 99 rok 1,9 tdi 110 koni problem MEGA

Post autor: emilson » pn mar 08, 2010 11:24

witam od kilku dni znajomemu cos sie dzieje z jego tdikiem opisywal mi ta sprawe ale wytlumaczytc nie potrafie tym bardziej ze wczoraj jadac ze slaska znow sie problem pojawil
a mianowicie jadac 100 na godzine ciagle, dojezdzamy do innego samochodu chcemy wyprzedzac nagle gaz do podlogi a auto tak jakby sie zawiesilo zero reakcji ani wiecej ani mniej nie jedzie zero odpowiedzi przy redukcji auto wyje ale o przyspieszeniu nie ma mowy ....dopiero po wylaczeniu samoochodu i ponownym odpaleniu problem znika na zadnym vagu nic nie pokazało WTF? z tym tdikiem


never ending story

Awatar użytkownika
Kamel
VW Baron
VW Baron
Posty: 3278
Rejestracja: pt kwie 20, 2007 16:32
Lokalizacja: WB / WZ
Kontakt:

Post autor: Kamel » pn mar 08, 2010 11:27

Znawcą klekotów nie jestem, ale czy to przypadkiem nie ten sławetny notlauf?


. . . . . . . . . . MOJA BYŁA GOLFINA . . . . . . . . . . . . . MOJA OBECNA JETTA . . . . . . . . . .

Awatar użytkownika
corben
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 70
Rejestracja: czw lut 07, 2008 13:41
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: corben » pn mar 08, 2010 11:27

Poszukaj sobie o czymś takim jak notlauf. Mnóstwo tego jest a to mi tak wygląda jak w moim Szariku po wymianie nN75 jest już OK. Fakt że turbawka też nowa :bajer:


VW Sharan 1.9 TDI 115 KM 2000 r, MK II
CB TTI 770 + Sirio ML-145
Sony GiGaPanel + 10 głośników
Mój SZARIK http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=225559

Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » pn mar 08, 2010 11:37

Przeładowanie , czyli notlauf , przyczyn jest kilka , zawór n75 , zapiekajaca sie turbina, spadł wąz od turbo, lub którys z węzyków jest przetarty itd.
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 11:54 przez gregoryb1, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
emilson
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 928
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 17:25
Lokalizacja: lubliniec
Kontakt:

Post autor: emilson » pn mar 08, 2010 12:04

podziekowal chlopaki :) punkty polecialy :pub: :pub: :pub:


never ending story

Awatar użytkownika
gregoryb1
vel Młody
vel Młody
Posty: 327
Rejestracja: pt sty 16, 2009 12:43
Lokalizacja: Kościerzyna, pomorskie, GKS....
Kontakt:

Post autor: gregoryb1 » pn mar 08, 2010 12:08

Na forum masz kilka tematow odnosnie tego jak sprawdzic wyzej wymienione podzespoły. Bo wyszukiwarka jak wpisałem "notlauf" pokazała 1000 stron gdzie kazdy odsyłał zakładajacego temat do wyszukiwarki
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141761 -obserwacja sztangi
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=141545 - przepływomierz
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=67926&start=0 - reanimacja N75
i jeszcze to:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=78603 czyszczenie turbo ze zmienna geometrią
Ostatnio zmieniony pn mar 08, 2010 13:04 przez gregoryb1, łącznie zmieniany 2 razy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości