Problem z paliwem

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Problem z paliwem

Post autor: piotreldiablo » pn mar 08, 2010 00:07

Ostatnio wymieniłem filtr paliwa i nowe wężyki do niego, przezroczyste. Zalałem filtr ropą i założyłem, pokręciłem silnikiem i zapalił i wszystko było ok aż do momentu gdy zgasiłem silnik zauważyłem ze od filtra idą pęcherzyki powietrza przypływem z powrotem do baku, po ok 5 godzinach muszę sporo kręcić silnikiem by zapalił tak jakby w pompie nie było paliwa a w przewodzie do pompy jest paliwo, problemu nie ma jak wróciłem z trasy i silnik zapaliłem po godzinie, zapalił od razu . Pomóżcie co to może być??? , przewody sa dobrze zciśniete


PIOTR

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 08, 2010 00:13

jeśli to silnik na pompie wtryskowej to jest jeszcze możliwość że cienkie wężyki przelewowe na wtryskach są nieszczelne i puszczają powietrze w układ paliwowy.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piotreldiablo » pn mar 08, 2010 00:17

tak to jest silnik 1,9 D na pompie wtryskowej


PIOTR

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn mar 08, 2010 00:26

Po pierwsze nie zakłada się gumowych węży robią się strasznie miekkie i moigą się stopić od temperatury , po drugie wężyk jest za duży pprzy pompie i łapie powietrze jak das znawet opaskę to przebije ci wezyk i tez lapie powietrze bo tam sa takie sazbki , przerabialem to u siebie , po trzecie na starym węzu miedzy mniejszym a wiekszym wezem jest miedziany kawalek rurki , redukcja trzeba go wyhac i zrobic tak samo w nowych co kupisz.
Ja dałem dopiero na samym końcu redukcje i przezroczysty wężyk

Obrazek


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piotreldiablo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: sob lip 11, 2009 22:16
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: piotreldiablo » pn mar 08, 2010 10:44

Mam takie wężyki założone.Nawet po przejechaniu 300km za każdym razem gdy rusze filt wypływa z niego powietrze, jak tego sie pozbyć ??? Obrazek Obrazek

[ Dodano: 08 Mar 2010 21:42 ]
Ale dlaczego jak w przewodzie do pompy jest paliwo to muszę długo krecić by zapalił ?


PIOTR

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości