Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
szak
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontakt:
Post
autor: szak » ndz mar 07, 2010 19:30
-
ZbyszekGolf
- Gadatliwa bestia

- Posty: 522
- Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
- Lokalizacja: Danków
-
Kontakt:
Post
autor: ZbyszekGolf » ndz mar 07, 2010 20:56
Witam od obrotów jest śrubka z czerwonym plastikiem blizej silnika jest ona i jak chodzi silnik to śrubka opiera się o dzwignie gazu
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14262
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » ndz mar 07, 2010 22:39
ZbyszekGolf, nie wprowadzaj kolegi w błąd

...
Śruba o której piszesz służy do regulacji wydatku szczątkowego i nie należy jej ruszać,dlatego jest zaplombowana tym plastikiem...tylko na stole probierczym można nią kręcić.
Do regulacji biegu jałowego służy ta zaznaczona kółkiem

Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 22:43 przez
Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
szak
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontakt:
Post
autor: szak » ndz mar 07, 2010 23:37
Michaś_1977,

Kolego czyli jak pokręcę w prawo to zwiększę tak??

-
Michał_1977
- _

- Posty: 14262
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
szak
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontakt:
Post
autor: szak » ndz mar 07, 2010 23:47
Jutro pokręcę mam nadzieje że nic nie popsuje

-
Michał_1977
- _

- Posty: 14262
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
szak
- Nowicjusz

- Posty: 32
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 00:25
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontakt:
Post
autor: szak » ndz mar 07, 2010 23:59
Michaś_1977, Wielkie dzięki

-
arwam
Post
autor: arwam » pn mar 08, 2010 19:18
ZbyszekGolf,
jak się ie znasz to nie wprowadzaj innych w błąd ta śruba o której mowisz to jest wkręt regulacyjny wydatku resztkowego.
[ Dodano: 08 Mar 2010 18:20 ]
Michaś_1977,
jeśli nowy silnik i jest automatyczna regulacja obrotów to nie będzie to.
jakie są obroty na zimnym silniku?
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14262
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn mar 08, 2010 21:05
arwam pisze:Michaś_1977,
jeśli nowy silnik i jest automatyczna regulacja obrotów to nie będzie to.
jakie są obroty na zimnym silniku?
Nie sądzisz,że autor dał zdjęcie swojej pompy

?
Poza tym,od wczoraj zapewne już wyregulował

...
Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm
+ Climatronic
+ grzane skóry i inne wodotryski

-
mateusz_kajtek
- Ma gadane

- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
-
Kontakt:
Post
autor: mateusz_kajtek » wt mar 09, 2010 21:10
a mi też pomożecie?? to jest kawałek mojego AAZeta z widocznymi śrubami od regulacji obrotów

z racji mojej niewiedzy chcac ustawić obroty kiedyś kreciłem śrubą wydatku szczatkowego przez co obecnie obroty mojego silnika sa przeróżne w zalezoności od temperatury silnika (jak jest zimny to za niskie poniżej 800obr, przy temp około 50 stopni za wysokie bo około 1000 obrotów a jak sie całkiem zagrzeje to niecałe 900 obrotów)...teraz chciałbym wyregulować ta śrubę wydatku szczątkowego (przekręcając ją po poł obrotu) tak aby nie było zbyt dużych róznic obrotów a nastepnie odpowiednimi śrubami regulowac na nowo obroty silnika...
Chciałbym wiedzieć którą śruba ustawia sie obroty silnika bez załączonego przyspieszacza, a którą obroty silnika z załączonym przyspieszaczem i od czego jest 3 widoczna na miejscu śruba?
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14262
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
-
mateusz_kajtek
- Ma gadane

- Posty: 184
- Rejestracja: pn gru 01, 2008 18:07
- Lokalizacja: Opolskie NYsa
-
Kontakt:
Post
autor: mateusz_kajtek » wt mar 09, 2010 21:22
dzięki Michaś, wiedziałem że na forum był gdzies ten temat z regulacją tej pompy bo kumpel mi kiedyś wysłał linka ale nie chciało mi sie poszukiwac tematu <leń> także już wszystko jasne jeszcze raz dzieki za poradę i linka

NA SPRZEDAŻ MÓJ GOLFIK -> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3936548#3936548
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości