drganie silnika po wymianie uszczelki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

zolo1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 16:38
Lokalizacja: pl

drganie silnika po wymianie uszczelki

Post autor: zolo1985 » ndz mar 07, 2010 16:54

Witam, przegladam forum od dosc dawna ale nie moge znalezc odpowiedzi na co choruje moj golfik :) Jesli ktos moglby mi pomoc bede bardzo wdzieczny a o to w czym problem...: 8 miesiecy temu mialem wymieniana uszczelke pod glowica i od tamtej pory samochod nieraz ma problem z zapalaniem tzn. tylko na calkowicie rozgrzanym silniku i nie zawsze. Po drugie zaczely sie problem z drganiami takimi jak by byly zepsute pompowtryskiwacze, kilka razy mechanik je ustawial i to pomagalo na jakis czas. Byly tez wyslane do firmy ktora je sprawdzala i okazalo sie ze sa ok przeczyscili i odeslali spowrotem. zostaly zalozone i od 5 misiecy tak jezdze, czasem mniej szarpie czasem wiecej i tylko na wolnych obrotach. Dodam ze PD byly wyjmowane do planowania glowicy, moze istnieje jakas ospowiednia kolejnosc ich zalozenia? Nie wiem juz sam. z gory dziekuje za pomoc.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » ndz mar 07, 2010 17:49

Jesteś pewien że to wina pompek, czy po wyjęciu pompek z gniazd przed ponownym ich osadzeniem zostały założone nowe oringi uszczelniające na każdą pompke ???? po każdym demontażu powinno się zakładać komplet nowych oringów.

Dlaczego wymieniałeś uszczelke pod głowicą ????

może przy wymianie uszczelki mechanik coś sknocił i jeden tłok jest NIEDOPRĘŻONY i dlatego trzęsie na wolnych ???

jak czyścili pompki??? jeśli ultradźwiękami to je tylko zepsuli, ta metoda jest tylko chwalona i niezawodna w oczach producentów MYJEK ULTRADŹWIĘKOWYCH.

Jakie są BIP-y i korekcje z odczytu VAG-iem ???

Czy było mierzone ciśnienie sprężania na tłokach ???
Ostatnio zmieniony ndz mar 07, 2010 17:53 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

zolo1985
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz mar 07, 2010 16:38
Lokalizacja: pl

Post autor: zolo1985 » ndz mar 07, 2010 18:05

Własnie nie jestem pewien niczego :( TYlko zdziwilo mnie ze te wszystkie obiawy zaczely sie po wymianie uszczelki wczesniej nie bylo zadnego problemu. Sam nie moglem sie tym zajac bo nie bylo mnie w domu przez 6 miesiecy i zona jezdzila samochodem. Teraz musze sie tym zajac i planuje to zrobic od jutra. Dzieki za podpowiedzi co nalezy sprawdzac i na co zwracac uwage.

[ Dodano: 07 Mar 2010 17:07 ]
A uszczelka byla wymieniana bo wyrzucalo mi wode przez zbiorniczek wyrownawczy.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości