strasznie twardy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
strasznie twardy
Witam. Wczoraj z ranajadąc do pracy nagle zaczelo strasznie trzaść moim mk2. Po dojechaniu na miejsce wysiadłem z autka a tam z jednej strony od kierowcy strasznie mi sie obniżył, pomyślałem że to sprężyna więc wymieniłem ją na nową. Dziś rano jadąc znów do pracy objawy te same z tym że stoi wysoko i nie da się go wogóle w tym miejscu ugiąć do dołu. Czuzby to amortyzator. Proszę pomóżcie bo mam wyjazd na swięta a teraz to strach gdziekolwiek jechać!!!!
- moment
- Gadatliwa bestia
- Posty: 847
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 13:56
- Lokalizacja: grudziądz
- Kontakt:
mi w zeszłym roku też zamarzł lewy tylni i tak nim strasznie trzesło ze myślałem ze to felga ale nie jak sie zrobiło cieplej to juz wszystko ok ale amory i atk do wymiany bo jak zamarzna to juz koniec mozna je wywalić i czas na nowe. pozdro
adptery, dystanse info PW
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
S4B5 2,7 biturbo--- http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=363667
Olej, cóż by innego.
Objaw nie taki znowu rzadki. Parę osób już z tym walczyło.
Poczytaj tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8440
pozdro

Poczytaj tu:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=8440
pozdro

M.in. dlatego do swojej 14 letniej strychniny założyłem komplecik gazówek. No problem z zamarzaniem, do tego jeździ się full wypas, i jeszcze jedno: może to tylko moje wrażenie, ale w wyższych temperaturach są twardsze, a zimą robią się troche bardziej miękkie (ale tylko troszku).
I jest git.
I jest git.
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
gazowe powiadasz...
wiec im cieplaj tym wieksze cisnienie sie w nich wytwarza i faktycznie moga byc twardsze... a w zimnie moga byc bardziej miekkie, bo cisnienie mniejsze! roznica temp czesto jest nawet prawei 100C! pomyslcie... taki mróz -25C na przyklad (wcale nie taki duzy jeszcze) i upał w lecie, nagrzany asfalt, blacha, wtedy tem moze byc nawet +70C!!!
wiec im cieplaj tym wieksze cisnienie sie w nich wytwarza i faktycznie moga byc twardsze... a w zimnie moga byc bardziej miekkie, bo cisnienie mniejsze! roznica temp czesto jest nawet prawei 100C! pomyslcie... taki mróz -25C na przyklad (wcale nie taki duzy jeszcze) i upał w lecie, nagrzany asfalt, blacha, wtedy tem moze byc nawet +70C!!!
Też podejrzewam taki mechanizm tego zjawiska. Ale powiem jedno: mi się to zajefajnie podoba. Bo na olejowych jest dokładnie na odwrót, tj. "w niepożądanym kierunku". I na przyszłość tylko gazówki dobrej marki, nie za twarde, ale sztywnawe. Żeby za często plomb w zębach nie wymieniać. Sachs rules!!!
MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 215 gości