problem ze skrzynia - jaki wybbrac zamiennik

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
KluKoks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:22
Lokalizacja: KLU
Kontakt:

problem ze skrzynia - jaki wybbrac zamiennik

Post autor: KluKoks » ndz lut 28, 2010 14:47

witam, mam problem ze skrzynia biegow, wypaduje mi wsteczny bieg podczas cofania, kiedys zdarzalo sie tylko jak szybko cofalem, teraz jak nie zapre sie reka o lewarek biegow to nie rusze z miejsca... co moze byc powodem, jak to jest powazne i czy nie lepiej kupic innej skrzyni poprostu, jesli tak to z ktorych silnikow bedzie pasowac



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » ndz lut 28, 2010 17:35

Podejdą Ci skrzynie o kodzie DUU , DLP , DUV ,DNZ , DUS



bartekboy87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 01, 2010 10:12
Lokalizacja: Gryfino

Problem ze skrzynia biegów strasznie wysokie obroty

Post autor: bartekboy87 » pn mar 01, 2010 11:06

Witam nie dawno zakupiłem sobie golfa 3 z silnikiem 1.6 benzyna 75 KM. Mam strasznie wysokie obroty podczas jazdy tym samochodem. Np jade sobie 100Km/h a obrotów mam około 3.500 tysiąca. Cos jest chyba nie tak z tymi obrotami czy ktos mógł by mi pomóc z tym problemem



Tendi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 88
Rejestracja: wt lut 02, 2010 14:16
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Problem ze skrzynia biegów strasznie wysokie obroty

Post autor: Tendi » pn mar 01, 2010 11:58

bartekboy87 pisze:Witam nie dawno zakupiłem sobie golfa 3 z silnikiem 1.6 benzyna 75 KM. Mam strasznie wysokie obroty podczas jazdy tym samochodem. Np jade sobie 100Km/h a obrotów mam około 3.500 tysiąca. Cos jest chyba nie tak z tymi obrotami czy ktos mógł by mi pomóc z tym problemem
Kolego nie spamuj forum swoim "problemem" w kazdym temacie. Ja w swoim poprzednim golfie 2 1.6 jadac na 5 biegu przy 100km/h tez mialem jakies 3.200, wszystko jest w porzadku to zalezy od pojemnosci i mocy silnika oraz przelozen skrzyni...


A co do tematu, ja mialem identyczny problem w swoim mk3 gti 8v, wsteczny wyskakiwal gdy dodawalem gazu az po jakims czasie wogole nie dalo sie cofac. Dzis odbieram samochod, dowiem sie co bylo zepsute i dam Ci znac. Narazie z tego co wiem, wujek bo u niego w warsztacie stoi moj golf posiadal skyrznie od 1.8 z uszkodzonym mechanizmem roznicowym i wykorzystal czesci z niej do naprawy mojej.



Awatar użytkownika
KluKoks
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pn lip 20, 2009 12:22
Lokalizacja: KLU
Kontakt:

Post autor: KluKoks » pn mar 01, 2010 17:35

wojtas46 pisze:Podejdą Ci skrzynie o kodzie DUU , DLP , DUV ,DNZ , DUS
a z jakich to silnikow te skrzynie, tylko z 1.6?
----edit----
<b>Tendi</b> czekam na podpowiedz :)
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 17:38 przez KluKoks, łącznie zmieniany 1 raz.



wojtas46
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2487
Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
Lokalizacja: łęczyca

Post autor: wojtas46 » pn mar 01, 2010 17:49

KluKoks pisze:
wojtas46 pisze:Podejdą Ci skrzynie o kodzie DUU , DLP , DUV ,DNZ , DUS
a z jakich to silnikow te skrzynie, tylko z 1.6?
----edit----
<b>Tendi</b> czekam na podpowiedz :)
Nie tylko z 1.6 niektóre były zakładane do 1.4



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 370 gości