golf I czy pomieści silnik 2.0 TI ?

Tuning, swapy, modyfikacje mechaniczne, poprawa osiągów auta i wszystko na te tematy...

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

zyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:43
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

golf I czy pomieści silnik 2.0 TI ?

Post autor: zyto » ndz lut 28, 2010 09:13

Witam , ponieważ mogę kupić za śmieszne pieniądze silnik 2.0 ti od rovera łącznie ze skrzynią saniami półosiami okablowaniem i kompem.Chciał bym zapytać czy jest sens pakować to do MK I ? Pomierzyłem mniej więcej komorę silnika i wychodzi , że na upartego może by wszedł . Wiem że dużo by było z tym roboty więc proszę o opinie czy jest to możliwe .



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » ndz lut 28, 2010 10:57

Jak masz głowę na karku to wszystko się da zrobić, ale o saniach z tego silnika zapomnij. Trzeba uchwyty poduszek wspawać w budę MK1. Sterowanie biegami chyba w roverze jest na linki więc problemu nie będzie. Bardziej martwił bym się wysokością silnika, żeby miska po ziemi nie szła.



zyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:43
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

Post autor: zyto » ndz lut 28, 2010 11:01

A no właśnie micha będzie nisko silnik ma ok 70cm wysokości , muszę jeszcze wszystko na spokojnie pomierzyć . A jeszcze chciałem zapytać jak z elektryką mogę mieć jakieś problemy ?



tovdi1
I'm Darek
Posty: 2188
Rejestracja: czw gru 24, 2009 10:58
Lokalizacja: WSC

Post autor: tovdi1 » ndz lut 28, 2010 15:27

napewno będzie dużo rzeźby, ale jak dasz radę to szacunek dla ciebie



zyto
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 59
Rejestracja: pn sie 14, 2006 00:43
Lokalizacja: skarżysko
Kontakt:

Post autor: zyto » śr mar 10, 2010 08:27

chciałem jeszcze zapytać czy ma ktoś może dostęp do schematu elektroniki sterującej tym silnikiem ? bo zauważyłem że kilka kabli uciętych :/



Awatar użytkownika
TAZ
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 6292
Rejestracja: pn sie 23, 2004 21:35
Lokalizacja: PRL- Świętokrzyskie
Kontakt:

Post autor: TAZ » śr mar 10, 2010 08:35

Schematu to ty szukaj na forum rovera raczej. Co do elektryki to wcale tragedii nie będzie. Zazwyczaj trzeba tylko kilku + i kilku - i prawie gotowe. Należy pamiętać, że licznik z golfa w tym wypadku będzie miał wszelkie czujniki inne i nawet ciśnienia oleju poprawnie nie pokaże. Jedyna rada to zmiana czujnika na taki z golfa co trzeba będzie pewnie jeszcze zrobić coustomową przejściówkę na gwintach. Druga sprawa czujnik temp silnika, żeby zegary golfa pokazywały prawdę to trzeba dołożyć czujnik z golfa, alternator ma jak jak każdy wzbudzenie więc tu problemu nie będzie. Ogólnie to trochę myślenia jest.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Speed”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości