Przełącznik przy ustawianiu lusterek - do czego służy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przełącznik przy ustawianiu lusterek - do czego służy
Witam
Ostatnio poszukiwałem sposobu do podgrzewania lusterek w swoim VW, ktory oczywiscie znalazłem na forum. Zaciekawiła mnie przy przełączniku gdzie ustawiamy lusterko pewien symbol zaznaczony poniżej na zdjęciu). Przeglądałem książki w języku wroga (czyt. niemiecki) i po polsku ale nie znalazłem odpowiedzi. Także mam pytanie, do czego on może służyć. Przepraszam za jakość zdjęcia ale robione było aparatem w telefonie.
Z góry dziekuje za odpowiedź.
Ostatnio poszukiwałem sposobu do podgrzewania lusterek w swoim VW, ktory oczywiscie znalazłem na forum. Zaciekawiła mnie przy przełączniku gdzie ustawiamy lusterko pewien symbol zaznaczony poniżej na zdjęciu). Przeglądałem książki w języku wroga (czyt. niemiecki) i po polsku ale nie znalazłem odpowiedzi. Także mam pytanie, do czego on może służyć. Przepraszam za jakość zdjęcia ale robione było aparatem w telefonie.
Z góry dziekuje za odpowiedź.
Ostatnio zmieniony śr lut 24, 2010 13:43 przez Tomczas, łącznie zmieniany 1 raz.
Tomczas, Najczęsciej po prostu przełącznik był wymieniany (bo te "z gałką" są podobno nie trwałe) - po zamknięciu samochodu lusterka powinny się same zkładać. Sprawdź czy dajesz rade ręcznie złożyć całą obudowe w strone szyby - powinno na początku być z wyczuwalnym lekkim oporem, a później już "liniowo" i lekko do końca przy lusterkach manualnych - jeżeli masz składane elektrycznie, to będą stawiać duży opór.
Lusterka po zamknięciu się nie składają same. Gdy ręcznie je składałem czuć było duży opór a potem wszytko poszło z górki. Wyglądało tak jakby nigdy nie były składane i mechanizm się zastał. Gdy zrobi się cieplej spróbuje się dobrać do wnętrza i rzucić okiem co w trawie piszczy.Shmatan pisze:Tomczas, Najczęsciej po prostu przełącznik był wymieniany (bo te "z gałką" są podobno nie trwałe) - po zamknięciu samochodu lusterka powinny się same zkładać. Sprawdź czy dajesz rade ręcznie złożyć całą obudowe w strone szyby - powinno na początku być z wyczuwalnym lekkim oporem, a później już "liniowo" i lekko do końca przy lusterkach manualnych - jeżeli masz składane elektrycznie, to będą stawiać duży opór.
Pewnie się okaże, że dorzucili coś nadprogramowego i zapomnieli podłączyć tak jak mam to z czujnikiem tylnej klapy i czujnikiem zapięcia pasów. Kontrolka zapięcia pasów się zapala i gaśnie mimo że nie mam czujnika a bagażnika po otwarciu już nie bo zapomnieli podłączyć.
Tomczas, wydaje mi się że te objawy nie są ni cholery poprawne - jeżeli jakaś kontrolka wogóle się nie zaświeca to ok - znaczy że nie jest zakodowana funkcja w zegarach itp., ale jeżeli się zaświeca, gaśnie, a nie ma od niej żadnych funkcji (żadnych kabli, czujników itp) to znaczy że było coś modzone, i to równo.
Jeżeli po chwili lusterka szły bez problemu, to najprawdopodobniej manual
Jeżeli po chwili lusterka szły bez problemu, to najprawdopodobniej manual
Przy opisie jaki podałeś ze złożeniem swoich lusterek - mogę Ci powiedzieć ,że elektrycznie składanych to TY nie masz.
Widocznie poprzedni właściciel zmieniał co nieco w aucie i zostawił taki przełącznik byś się teraz głowił nad tym.
Co do pasów ... to wyżej kolega się już wypowiedział....
Widocznie poprzedni właściciel zmieniał co nieco w aucie i zostawił taki przełącznik byś się teraz głowił nad tym.
Co do pasów ... to wyżej kolega się już wypowiedział....
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
strumyk, z tego co wiem miały, ale bardzo żadko (osobiście nie widziałem) - trzeba by poszukac na forum, bo był już o tym temacik.
A tak btw, to lepiej zmienić przycisk od lusterek na taki:
http://www.allegro.pl/item933530385_vw_ ... 565_b.html
znacznie wygodniejszy, ładniejszy, no i nie wystaje Ci kulka obok klamki
A tak btw, to lepiej zmienić przycisk od lusterek na taki:
http://www.allegro.pl/item933530385_vw_ ... 565_b.html
znacznie wygodniejszy, ładniejszy, no i nie wystaje Ci kulka obok klamki
Witam. Nie było mnie jakiś czas ale już odpowiadam. Przełącznik który jest na zdjęciu jest oryginalnie zamontowany. Chyba ze coś w salonie na mieszali zanim samochód został odebrany. Znam jego pierwszego właściciela (jestem drugim a pierwszy to mój chrzestny) i razem z nim go odbierałem wiec znany jest mi stan w środku oraz jego historia.
Co do kontrolki bagażnika. Padło bo szlag trafił tylni spryskiwacz i zalewał cały zamek i przegniła wtyczka, musiałem wymienić cały mechanizm. Rurka się ukręciła, która można kupić w komplecie w ASO ale już opanowałem wyciek patentem z forum (rurka termokurczliwa). Zostaje mi brak kontrolki ale z tym sobie poradzę. Gość, u którego byłem na kompie powiedział mi ze właśnie albo nie został moduł komfortu zaprogramowany albo z żaróweczka lub przewodem coś jest do zegarów. Nie jestem elektrykiem i tak go zrozumiałem.
Co do kontrolki pasów. Wygląda ona tak jak na rysunku poniżej. Przepraszam za jakość ale ściągnięte z neta. Różnica jest taka ze pali się na żółto. Zapala się po przekręceniu kluczyka i zaraz gaśnie.
Shmatan co do przełącznika to pomyśle. Najpierw muszę kupić końcówkę dyszy tylnego spryskiwacza bo ktoś ją sobie pożyczył oraz regulator SD-2 jak trafie na sieci do świateł dziennych.
Co do kontrolki bagażnika. Padło bo szlag trafił tylni spryskiwacz i zalewał cały zamek i przegniła wtyczka, musiałem wymienić cały mechanizm. Rurka się ukręciła, która można kupić w komplecie w ASO ale już opanowałem wyciek patentem z forum (rurka termokurczliwa). Zostaje mi brak kontrolki ale z tym sobie poradzę. Gość, u którego byłem na kompie powiedział mi ze właśnie albo nie został moduł komfortu zaprogramowany albo z żaróweczka lub przewodem coś jest do zegarów. Nie jestem elektrykiem i tak go zrozumiałem.
Co do kontrolki pasów. Wygląda ona tak jak na rysunku poniżej. Przepraszam za jakość ale ściągnięte z neta. Różnica jest taka ze pali się na żółto. Zapala się po przekręceniu kluczyka i zaraz gaśnie.
Shmatan co do przełącznika to pomyśle. Najpierw muszę kupić końcówkę dyszy tylnego spryskiwacza bo ktoś ją sobie pożyczył oraz regulator SD-2 jak trafie na sieci do świateł dziennych.
Ostatnio zmieniony pn mar 01, 2010 15:57 przez Tomczas, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 362 gości