sprawa wyglada tak, kupilem zderzak szeroki [zamiennik, ale wyglada dosc sensownie], odkrecilem stary od belki i sciagnalem. biore sie za zakladanie nowego a tu okazuje sie, ze nie ma on tych 4 mocowan ktorymi przykreca sie go do tej belki wlasnie. w gruncie rzeczy to zderzak siedzy na samych slizgach.
pytanie jest takie, czy ten zderzak ma dojsc do samej belki w takim wypadku czy moze problem jest ze wzmocnieniem? np zderzak jest przystosowany do wzmocnienia stosowanego przy przerobce zderzakow z waskich na szerokie? czy moze trzeba tam cos wymyslic zeby zastapic te wypusty do przykrecania?
montaz nowego szerokiego zderzaka
Moderatorzy: QQxQ, G0 Karcio, VIP
montaz nowego szerokiego zderzaka
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 15:08 przez M4YST3R, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc135/M4YST3R/sigm4yst3r.gif[/img]
Rozumiem że kupiłeś same poszycie szerokiego i chcesz przykręcić do belki z wąskiego. Oby dwa mają inne belki więc na pewno oryginalnie tego nie zamocujesz, musisz wymyślić jakiś patent
Poza tematem to w ogóle nie polecam ci tych zderzaków z laminatu, strasznie się wyginają od temp itp.
Poza tematem to w ogóle nie polecam ci tych zderzaków z laminatu, strasznie się wyginają od temp itp.
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 11:30 przez Gróby, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupie cuś takiego - http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/373c6a4241239a6d.html
nie, nie. zderzak mam szeroki i takie tez tam seryjnie byly [mk2 1.8 GT F&I]
a zderzak niby taki sam jest, tylko nie ma tych wypustek gdzie wkreca sie sruby chwytajac go do belki.
jedyne nad czym myslalem to czy zderzak ktory kupilem nie jest przystosowany pod waska belke [zderzak do zmiany z waskich na szerokie], moze ktos ma jakies fotki albo moze opisac czym one sie roznia?
a zderzak niby taki sam jest, tylko nie ma tych wypustek gdzie wkreca sie sruby chwytajac go do belki.
jedyne nad czym myslalem to czy zderzak ktory kupilem nie jest przystosowany pod waska belke [zderzak do zmiany z waskich na szerokie], moze ktos ma jakies fotki albo moze opisac czym one sie roznia?
Ostatnio zmieniony śr lut 17, 2010 15:07 przez M4YST3R, łącznie zmieniany 1 raz.
[img]http://i212.photobucket.com/albums/cc135/M4YST3R/sigm4yst3r.gif[/img]
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Witam odpowiedzi są bardzo proste:
po 1 nie zrobisz tego ORI, zderzaki są podrabiane i one nie bedą pasowały z linią auta
po 2 jak montować to, to na szerokiej belce pod szeroki zderzak
po 3 jesli masz starą kaste z 1 wpustem na ślizg, po mimo że wywiercisz dolne otwory z przodu i tak bedą za nisko.. a z tyłu to masakra ślizgi są o 2 cm za nisko!
Podsumując, jeśli ci zalezy na ORI aucie bez szpar i krzywizn kupuj tylko oryginalne zderzaki i belki, ze ślizgami.. trzeba je przerobić żeby były wyżej (nowe blachy mają seryjnie przygotowane 2 dziury z każdej strony.
Szkoda nerwów, pracy i czasu żeby zrobić z tego ORI.
PS podrabiane zaczepy pod ślizgi przy ujemnej temp. pękają przy byle dotknieciu zaspy.. wymieniłem juz 3! jeźdze po szrotach i wyciągam ORI z MK3
Prosze
po 1 nie zrobisz tego ORI, zderzaki są podrabiane i one nie bedą pasowały z linią auta
po 2 jak montować to, to na szerokiej belce pod szeroki zderzak
po 3 jesli masz starą kaste z 1 wpustem na ślizg, po mimo że wywiercisz dolne otwory z przodu i tak bedą za nisko.. a z tyłu to masakra ślizgi są o 2 cm za nisko!
Podsumując, jeśli ci zalezy na ORI aucie bez szpar i krzywizn kupuj tylko oryginalne zderzaki i belki, ze ślizgami.. trzeba je przerobić żeby były wyżej (nowe blachy mają seryjnie przygotowane 2 dziury z każdej strony.
Szkoda nerwów, pracy i czasu żeby zrobić z tego ORI.
PS podrabiane zaczepy pod ślizgi przy ujemnej temp. pękają przy byle dotknieciu zaspy.. wymieniłem juz 3! jeźdze po szrotach i wyciągam ORI z MK3
Prosze
przerabiałem to tylko że dawałem szeroki zderzak do wąskiej belki.więc są takie różnice:M4YST3R pisze:, moze ktos ma jakies fotki albo moze opisac czym one sie roznia?
1,wąski zderzak od szerokiego różni się liczbą zaczepów do których sie przyczepia belkę(bodajże w wąskim jest 6 a w szerokim 8 lub 10 - nie pamiętam)
2,w szerokim zderzaku po przykręceniu wąskiej belki zostaje jeszcze dużo miejsca bo szeroka belka jak nazwa wskazuje jest szersza od wąskiej-masło maslane :green_fuck:
3.w związku z powyzszym trzeba przykręcać cały zderzak na śruby w niewidocznych miejscach
jeśli ci zderzak nie pasuje wprawdż właśnie te zaczepy i czy szerokość tego "rowu" mniej więcej odpowiada tej belce. jak się nie będzie zgadzało to chyba to będzie zderzak do wąskiej belki
Ostatnio zmieniony śr cze 02, 2010 02:15 przez paffciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości