SWAP silnika z Jetty do MK1

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

sisu32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 19, 2008 12:25
Lokalizacja: Wisła

SWAP silnika z Jetty do MK1

Post autor: sisu32 » pn lut 15, 2010 14:58

Witam. Mam takie oto pytanko. Czy do mk1 podejdzie silnik ze skrzynią z jetty ? Jetta to 1,6 TD ( SB) Dzięki pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony pn lut 15, 2010 15:00 przez sisu32, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » pn lut 15, 2010 15:03

Myślę ,że tu : http://forum.vwgolf.pl/viewforum.php?f=15 szybciej odpowiedź uzyskasz kolego.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » pn lut 15, 2010 15:11

robiłem swap 16v z mk2 do mk1 , żeby powiesić silnik wystarczyło zamienić łapy silnika z mk1 do silnika zmk2 , tu powinno być podobnie chociaż nie gwarantuje (zależy jaki masz teraz silnik), pozdr


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

sisu32
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: sob sty 19, 2008 12:25
Lokalizacja: Wisła

Post autor: sisu32 » pn lut 15, 2010 15:29

Teraz w MK1 gości silnik 1,3 benzyna na gaźniku (pochylony w przód, kolektor wydechowy z przodu samochodu)



Awatar użytkownika
Mieniu_69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 489
Rejestracja: ndz cze 07, 2009 08:32
Lokalizacja: NY
Kontakt:

Post autor: Mieniu_69 » pn lut 15, 2010 15:31

Znajomy ma 1.6TD w mk1, takze mysle ze jak sobie lapy naszykujesz to bedzie git



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn lut 15, 2010 15:35

W jedynce siedział oryginalnie 1.5 d, 1.6 to bliźniacza konstrukcja, także nie powinno być problemu, będziesz musiał kupić łapy i pewnie poduszki pod silnik.

Problem może być natomiast w nadwoziu, bo podobno diesle, tak jak GTI mają wzmacnianą budę, dodatkowe zgrzewy żeby nadwozie się nie rozłaziło od ciężkiego silnika i wibracji.



Awatar użytkownika
Lipek81
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4677
Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: Lipek81 » pn lut 15, 2010 16:31

t0mal pisze:Problem może być natomiast w nadwoziu, bo podobno diesle, tak jak GTI mają wzmacnianą budę, dodatkowe zgrzewy żeby nadwozie się nie rozłaziło od ciężkiego silnika i wibracji.
- tutaj to akurat myślę, ze to jest ściema.

Silnik 1.6 TD będzie pasował do mk1, ale trzeba skołować łapy do mk1 i przykręcić je do tego silnika i nie obejdzie się bez małej przeróbki nadwozia - w przypadku silnika 1.3 w mk1 wspornik silnika na prawej podłużnicy jest z przodu. Silnik 1.6 TD jest oparty na "dużym" bloku, a 1.3 na małym. W związku z różnicą w budowie silników trzeba przespawać ten wspornik bardziej w kierunku tyłu. Blacharz sobie z tym poradzi. Po takim przespawania do mk1 wejdzie każdy silnik oparty na "dużym" bloku - czyli np z mkII - wszystkie 1.8 i 1.6 oraz np. 2.0 16V - 9A.


- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.

Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » wt lut 16, 2010 14:54

tak jedno mocowanie sie rózni do mk1 mozna bez przeróbek wsadzic kazdy silnik pod warunkiem ze wczesniej był diesel albo benzyna od 1.5 w góre w innym wypadku trzeba przespawywać mocowanie poduchy silnika przy podłużnicy.



Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » wt lut 16, 2010 17:07




Awatar użytkownika
Maślak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 237
Rejestracja: pn lip 24, 2006 15:18
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Maślak » wt lut 16, 2010 21:42

I wszystko jasne :grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 72 gości