MK II czasówka wycieraczki
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
MK II czasówka wycieraczki
Witam
Poruszam się Gofrem II który niestety nei ma czasowki na przednich wycieraczkach
Czy ktos moze dorabiał czasówke do przednich wycieraczek (oczywiscie na tylnej jest i działa ) bo zime mamy tka jaka mamy i denerwuje mnie ciagle pykanie manetka.
POZDRAWIAM
Poruszam się Gofrem II który niestety nei ma czasowki na przednich wycieraczkach
Czy ktos moze dorabiał czasówke do przednich wycieraczek (oczywiscie na tylnej jest i działa ) bo zime mamy tka jaka mamy i denerwuje mnie ciagle pykanie manetka.
POZDRAWIAM
- wójaszek
- Gadatliwa bestia
- Posty: 874
- Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
- Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
- Kontakt:
jak to nie masz czaswóki przecierz każdy model ma manetka nadół to czasówka mentka raz w góre szybkie wycieranie dwa do góry bardzo szybkie wycieranie , to w takim razie co masz na manetka raz w dół???
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]
No wszystko sie zgadza poza tym na dól nie mam pozycji na dół manetka deczko da sie na dól "przesunąć" nacisnąc ale nie daje to zadnego efektu ani nei slychac przekaznika ani nic takeigo !!wójaszek pisze:jak to nie masz czaswóki przecierz każdy model ma manetka nadół to czasówka mentka raz w góre szybkie wycieranie dwa do góry bardzo szybkie wycieranie , to w takim razie co masz na manetka raz w dół???
Moment, moment- jeżeli posiadacie takie właśnie wyłączniki zespolone wycieraczek, tzn. z "awaryjnymi" na klawiszu na desce rozdzielczej, dwie pozycje stopniowe w górę i pozycja w dół, to ta pozycja nie jest martwa- w tej pozycji wycieraczki pracują "impuls--przerwa", realizowane jest to na jednym i tym samym przekaźniku- nie mogę teraz podać nr swojego przekaźnika, ale jak będzie trzeba to sprawdzę.
Z taką "awarią" spotkałem się już wiele razy, właśnie w Golfach II- odpowiada za to brak styku na ślizgach przełącznika zespolonego. Niestety, trzeba go reanimować lub wymienić.
Inny objaw- w dolnej pozycji wycieraczka chodzi non-stop...
Ale tu już trzeba sprawdzić stan zestyków w zespole napędowym.
V.
Z taką "awarią" spotkałem się już wiele razy, właśnie w Golfach II- odpowiada za to brak styku na ślizgach przełącznika zespolonego. Niestety, trzeba go reanimować lub wymienić.
Inny objaw- w dolnej pozycji wycieraczka chodzi non-stop...
Ale tu już trzeba sprawdzić stan zestyków w zespole napędowym.
V.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
Jakby to bylo martwe polozenie, to napewno byloby cos nie tak, ale ja tego polozenia nie mam, 2 w gore (wolno i szybko) i to wszystko poza oczywiscie wylaczonymi. Podaj numer przekaznika, jak bedziesz mogl, to sprawdze czy mam taki.vorlog pisze:Moment, moment- jeżeli posiadacie takie właśnie wyłączniki zespolone wycieraczek, tzn. z "awaryjnymi" na klawiszu na desce rozdzielczej, dwie pozycje stopniowe w górę i pozycja w dół, to ta pozycja nie jest martwa- w tej pozycji wycieraczki pracują "impuls--przerwa", realizowane jest to na jednym i tym samym przekaźniku- nie mogę teraz podać nr swojego przekaźnika, ale jak będzie trzeba to sprawdzę.
Z taką "awarią" spotkałem się już wiele razy, właśnie w Golfach II- odpowiada za to brak styku na ślizgach przełącznika zespolonego. Niestety, trzeba go reanimować lub wymienić.
Inny objaw- w dolnej pozycji wycieraczka chodzi non-stop...
Ale tu już trzeba sprawdzić stan zestyków w zespole napędowym.
V.
Tak, nr 19.
Ale co do wersji C, to możliwe- wszak to dość goła wersja.
O zastosowaniu czasówki można myśleć jedynie w powiązaniu z przełącznikiem z pozycją "w dół", wiązka kabli w aucie jest dość uniwersalna, powinna mieć podłączone wszystkie kable w gniazdach dla wtyczek przełłącznika.
BTW, zastanawiam się nad modyfikacją tego przekaźnika czasowego; mam na myśli pozostawienie w spokoju czasu przerwy ale wydłużenia czasu pracy, aby pióra zdołały wykonać dwa zamiast jednego wahnięcia.
V.
EDIT: W przypadku chęci zastosowania kompletu do "czasówki", przekaźnik nr 19 powinien zastąpić dotychczasowy w jego gnieździe, to gniazdo raczej jest już wyposażone w odpowiednie kontakty, wystarczy popatrzeć.
Ale co do wersji C, to możliwe- wszak to dość goła wersja.
O zastosowaniu czasówki można myśleć jedynie w powiązaniu z przełącznikiem z pozycją "w dół", wiązka kabli w aucie jest dość uniwersalna, powinna mieć podłączone wszystkie kable w gniazdach dla wtyczek przełłącznika.
BTW, zastanawiam się nad modyfikacją tego przekaźnika czasowego; mam na myśli pozostawienie w spokoju czasu przerwy ale wydłużenia czasu pracy, aby pióra zdołały wykonać dwa zamiast jednego wahnięcia.
V.
EDIT: W przypadku chęci zastosowania kompletu do "czasówki", przekaźnik nr 19 powinien zastąpić dotychczasowy w jego gnieździe, to gniazdo raczej jest już wyposażone w odpowiednie kontakty, wystarczy popatrzeć.
Golf i Kałasznikow powstały na bazie tej samej filozofii-prostota, niezawodność i swoista elegancja...
na pewno nr 19.. ja nie miałem czasówek (wersja CL '90).. awaryjny obok zegarów.. położenie w dół było,tyle że jakieś takie martwe.. i u mnie było to spowodowane tym,że w dolnym położeniu manetki blaszki się nie stykały,bo ich po prostu nie było..nie wiem czy tak było "od nowości" czy komuś się zepsuło i zamienił,ale wyglądało to na nigdy nieruszane..poza tym auto przywiozłem z Niemiec i pewnie gdyby miały być,to by zrobili,jeśliby się zepsuło.. może po prostu te wersje nie miały tej opcji..?? chociaż z drugiej strony trochę to głupie,jeśli wszystko jest (położenie manetki,silnik,przekaźnik) a czasówek nie ma..
u mnie pomogło przełożenie tego układu blaszek z mk3..
u mnie pomogło przełożenie tego układu blaszek z mk3..
[b]mk2 by magik[/b]
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
http://magikk82.w.interia.pl
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=102589&start=0
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 282 gości