mk2 RP 1.8 na Mono-wtrysku(jednopunkt) Problemy!!!

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

mk2 RP 1.8 na Mono-wtrysku(jednopunkt) Problemy!!!

Post autor: CQ » pt gru 16, 2005 10:37

witam. Od niedawna jestem posiadaczem golfa II i mam pewne problemy.
Silnik pracuje na benzynie.
Na wstępie wymienilem pasek rozrządu napinacz i olej. Mechanik ustawial tez zaplon i auto pracowalo jako tako. Ale niestety w czasie jazdy, gdy próbowałem utrzymac stałą prędkośc(tzn nie przyspieszalem ani nie zwalnialem) samochód szarpał strasznie. To co zauważyłem to ze na postoju potrafi gubić obroty. Pozatym troche nim trzesło tak jakby gdzies lapal powietrze albo za duza/mala dawke dostawal. Poczytalem pare tematów na forum i dowiedzialem sie ze mozna przez kody swietlne sprawdzic co jest. No to sprawdzilem i komp pokazywal kod 1232 czyli silniczek krokowy. Sporo osób radzi zeby go przeczyscic no wiec go przeczyscilem,sprawdzilem czy dziala(jak mu podalem napiecie to sie wysuwal i chowal ale dopiero przy 12V a nie 6 bo wtedy wcale nie chcial drgnac) wmontowalem i odpialem na 5 min akumulator. I od tej pory auto zaczelo pracowac beznadziejnie!!! Silnik chodzi jak traktor tak jakby na jeden gar nie palił, swiece sa czarne i czuc benzyne(tak jakby go zalewalo). Proszę o pomoc bo teraz sam juz nie wiem co robic!!! :/
Aha wymienilem tez czujnik temp bo mialem 2 niebieskie i zastapilem jeden czerwonym.Jest jeszcze do wymiany czarny ale on tylko rzuca temp na kokpit wiec chyba to nie to



Awatar użytkownika
Gwiazdor
_
_
Posty: 3415
Rejestracja: sob gru 11, 2004 19:55
Lokalizacja: TK/WW
Kontakt:

Re: mk2 RP 1.8 na Mono-wtrysku(jednopunkt) Problemy!!!

Post autor: Gwiazdor » pt gru 16, 2005 11:24

CQ pisze:witam. Od niedawna jestem posiadaczem golfa II i mam pewne problemy.
Silnik pracuje na benzynie.
Na wstępie wymienilem pasek rozrządu napinacz i olej. Mechanik ustawial tez zaplon i auto pracowalo jako tako. Ale niestety w czasie jazdy, gdy próbowałem utrzymac stałą prędkośc(tzn nie przyspieszalem ani nie zwalnialem) samochód szarpał strasznie. To co zauważyłem to ze na postoju potrafi gubić obroty. Pozatym troche nim trzesło tak jakby gdzies lapal powietrze albo za duza/mala dawke dostawal. Poczytalem pare tematów na forum i dowiedzialem sie ze mozna przez kody swietlne sprawdzic co jest. No to sprawdzilem i komp pokazywal kod 1232 czyli silniczek krokowy. Sporo osób radzi zeby go przeczyscic no wiec go przeczyscilem,sprawdzilem czy dziala(jak mu podalem napiecie to sie wysuwal i chowal ale dopiero przy 12V a nie 6 bo wtedy wcale nie chcial drgnac) wmontowalem i odpialem na 5 min akumulator. I od tej pory auto zaczelo pracowac beznadziejnie!!! Silnik chodzi jak traktor tak jakby na jeden gar nie palił, swiece sa czarne i czuc benzyne(tak jakby go zalewalo). Proszę o pomoc bo teraz sam juz nie wiem co robic!!! :/
Aha wymienilem tez czujnik temp bo mialem 2 niebieskie i zastapilem jeden czerwonym.Jest jeszcze do wymiany czarny ale on tylko rzuca temp na kokpit wiec chyba to nie to
Sprawdź jeszcze raz zapłon. Mechanik może coś źle ustawił. Trzeba ustawić jak podają książki. Te silniki doregulowują Sobie zapłon za pomocą podciśnienia. Taki wężyk dochodzący do apartatu zapłonowego. Sprawdź to. Poza tym sprawdź podstawę gaźnika. Może jest oberwana.

Masz zamontowaną może instalację LPG?


Obrazek

Awatar użytkownika
dondawidos
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: śr cze 15, 2005 22:11
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: dondawidos » pt gru 16, 2005 11:55

pamietaj ze zaplon ustawiasz na wyciagnietym wezu podcisnienia ktory dochodzi do aparatu



Awatar użytkownika
wójaszek
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: pn paź 17, 2005 23:23
Lokalizacja: NIDZICA - brama na VWARMIĘ I MAZURY
Kontakt:

Post autor: wójaszek » pt gru 16, 2005 12:00

a jaka jeest różnica ?? czy wężyk jest wyciągniety czy też nie


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=217495][img]http://img516.imageshack.us/img516/3865/c6b24316065aee5c.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt gru 16, 2005 12:13

wójaszek pisze:a jaka jeest różnica ?? czy wężyk jest wyciągniety czy też nie
Nie chcę się mądrzyć, ale jeśli już to na ściągniętym z siłownika podciśnieniowego i zaślepionym wężyku. Jak nie zaślepisz, to będzie ciągnął przez to lewe powietrze. I regulację szlag trafi. Chodzi o to, żeby podczas regulacji nie zadziałał regulator podciśnieniowy, ale powietrza przez to nie może zaciągać. Trzeba zaślepić.
I o ile pamiętam, w niektórych silnikach odpina się złącze czujnika temperatury silnika.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

CQ
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 631
Rejestracja: pn gru 05, 2005 23:04
Lokalizacja: Wieluń/Wrocław/Katowice

zaplon

Post autor: CQ » pt gru 16, 2005 16:07

sprawdzalem zaplon na sluch. Jest dobrze ustawiony. Obojetnie czy krece nim w lewo czy prawo silnik pracuje gorzej i gasnie wiec wyglada na to ze jest ok. pozatym po regulacji przez mechanika pracowal dobrze. w momencie jak wyczyscilem krokowca, zmienilem czujnik od temp i odlaczylem akumulator zaczal sie pier.... Wszytkie wężyki ok. Jakies pomysły???



Awatar użytkownika
czyś
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: śr wrz 22, 2004 16:23
Lokalizacja: Łódź

Post autor: czyś » pt gru 16, 2005 16:25

Ha, ja też tak miałem w AAM. Ustawiłem zapłon stroboskopem. Było git. Ale po paru km - coś się spartoliło. Komputer skorygował zapłon o ten kąt, który przesunęliśmy przy regulacji. Reset kompa i ponowne ustawianie po resecie i było ok. Ale w AAM mapa zapłonu jest w kompie.


MH po przeszczepie bloku - alive&kicking!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 316 gości