Mam problem z bardzo denerwującym tyrkotaniem (odgłos bardzo podobny do kołowrotka wętki
dziwne tyrk tyrk tyrk dochodzące z okolic nawiewu na szybę
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- jaras99
 - Mały gagatek

 - Posty: 59
 - Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
 - Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
 - Kontakt:
 
dziwne tyrk tyrk tyrk dochodzące z okolic nawiewu na szybę
witam.
Mam problem z bardzo denerwującym tyrkotaniem (odgłos bardzo podobny do kołowrotka wętki
 tylko w zwolnionym tempie,albo jak "koło fortuny"-oldschoolowy teleturniej TVP). Dochodzi z okolic nawiewu na szybę. Jak jadę wolno to nie słychać nic, jak już jest około 60km/h to zaczyna tyrkotać. Zauważyłem, że jak włączę obieg wewnętrzny uciążliwe tyrkanie ustaje. Czy ktoś ma jakiś pomysł w czym tkwi problem?
			
									
									Mam problem z bardzo denerwującym tyrkotaniem (odgłos bardzo podobny do kołowrotka wętki
- Qto
 - _

 - Posty: 19379
 - Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
 - Lokalizacja: Guadalajara
 - Auto: MK 4
 - Silnik: ASZ
 - Kontakt:
 
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=303063 - tu jest napisane jak zdiagnozować Climatronic
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660 temat dotyczący problemu z V71
			
									
									http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=144660 temat dotyczący problemu z V71
- jaras99
 - Mały gagatek

 - Posty: 59
 - Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
 - Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
 - Kontakt:
 
Qto, dzięki za info. przeczytałem cały wątek i raczej nie znalazłem odpowiedzi. Nie mam klimatronika,tylko manualna klime, ale pewnie mechanizm jest ten sam. Jak wyciągne filtr kabinowy i zamykam otwieram obieg wewntrz. to wszystko lata jak należy. w pozycji obiegu zewnetrznego płetwa jest pionowo(nie tam jakoś pochyło czy coś) w pozycji obiegu wewnetrnego płetwa sie kładzie. Wniosek taki, że to nie silniczek. Więc co może tyrczeć?? a może silniczek zaczyna sie zacierac?
			
									
									Przecież dostałeś linki od kolegi Qto - przeczytaj cały wątek a nie 2 pierwsze posty --- trzeba wyciągnąć mechanizm w którym siedzi silniczek - i wkleić zębatkę - która pewnie skacze po prowadzeniu.jaras99 pisze:wojtas46, to w takim razie co mogę zrobić żeby przestało tyrkotać?
Miłej lektury
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Dokladnie tak , masz tam dokładny opis jak to wszystko rozebrać i co zrobicHaki pisze:Przecież dostałeś linki od kolegi Qto - przeczytaj cały wątek a nie 2 pierwsze posty --- trzeba wyciągnąć mechanizm w którym siedzi silniczek - i wkleić zębatkę - która pewnie skacze po prowadzeniu.jaras99 pisze:wojtas46, to w takim razie co mogę zrobić żeby przestało tyrkotać?
Miłej lektury
- jaras99
 - Mały gagatek

 - Posty: 59
 - Rejestracja: pn paź 12, 2009 09:30
 - Lokalizacja: Głogówek/Kędzierzyn
 - Kontakt:
 
więc jak? rozbieraćwojtas46 pisze: Najczęstsza usterka V71 to zerwanie plastykowego trybika na osi silniczka ale jezeli steruje obiegami to jest oki
Silniczek steruje normlanie obiegami, działa poprawnie. to znaczy tak czy inaczej w nim tkwi problem?
					Ostatnio zmieniony ndz lut 14, 2010 13:39 przez jaras99, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									jaras99 pisze:więc jak? rozbieraćwojtas46 pisze: Najczęstsza usterka V71 to zerwanie plastykowego trybika na osi silniczka ale jezeli steruje obiegami to jest oki
Silniczek steruje normlanie obiegami, działa poprawnie. to znaczy tak czy inaczej w nim tkwi problem?
Wytargaj filtr kabinowy - a 2 osoba niech przełącza obiegami.
Jak klapa nie chodzi w pełnym zakresie - to już masz opisane co robić.
Poczytaj - popatrz na fotki i do dzieła == PROSTE ??
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
						MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 133 gości
