Maglownica

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

kylokylo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 02, 2006 08:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Maglownica

Post autor: kylokylo » wt lut 02, 2010 10:21

Witam, czy ktoś może mi powiedzieć jak sprwdzić rodzaj maglownicy bez rozbierania układu kierowniczego? Podobno są 2 rodzaje, na 40 i na 46 zębów, nie wiem którą mam kupić. Samochód to MK2 1,6TD 1V, 1992, wersja CL bez wspomagania. Z góry dziękuję za podpowiedzi.



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » wt lut 02, 2010 10:28

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=112641 przeczytaj temacik .. powinno pomóc :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 02, 2010 10:53

W nowszych rocznikach były z grubszymi frezami takie jak na aukcji:
http://moto.allegro.pl/item905259812_ma ... _benz.html

Ja u siebie kupiłem złą i musiałem zmienić wał kardana do kolumny.



kylokylo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: czw lut 02, 2006 08:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: kylokylo » wt lut 02, 2010 11:02

Hmm, no właśnie, instrukcja naprawy na 5+, tylko czy to się opłaca, znalazłem na allegro nową maglownicę za 135zł http://moto.allegro.pl/item908480182_pr ... _ii_2.html wymiana wydaje mi się prostsza, tym bardziej że sam bym tego nie robił, tylko musze to zlecić do jakiegoś warsztatu. Z tego co się orientowałem to proponowali mi maglownice w cenie ok. 400zł, za wymianę chcą 100zł, i do tego jeszcze geometra 60zł i robi się spora kwota. Używanej części trochę boję się kupować, w końcu najmłodsze egzemplarze mają już po 18 lat.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: jhosef » wt lut 02, 2010 11:09

Ja kupiłem używkę i żałuję. Weź nową, ona na starcie nie będzie miała luzów. Wymiana jest dość prosta o ile odkręcisz drążki kierownicze. Czasami stawiają opory władzy ludowej przy zwrotnicy. Dodatkowo jest trochę ciasno aby w całosci wyciągnąć ale się da - sprawdziłem. Po wszystkim zbieżność.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości