1Z nierówna praca

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
promader
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: sob lis 15, 2008 17:57
Lokalizacja: Lublin

1Z nierówna praca

Post autor: promader » sob sty 30, 2010 10:57

Witam mam ze swoim autkiem wczoraj jeździłem wszystko ok dziś odpalam a silnik nie równo pracuje cały czas na obrotach(tak jak by chciał zgasnąć ale pracje cięzko to opisać...),filtr paliwa niedawno zmieniałem bombelków powietrza nie ma w przewodzie.szukam kogoś z lublina z vagiem ale nie moge się dodzwonić do gościa narazie...a vag w ogóle coś pokaże ma ktoś jakieś pomysły??podpowiedzcie coś...może ktos miał już coś takiego...p.s. moze mi się wydaje ale zauważyłem jak by minimalnie oleju ubyło...a wczesniej nie ubywało.)
a jeśli to coś z pompą albo nastawnikiem to vag pokaże to?
nowy objaw na jałowym jako tako ale jak wjeżdzałem do garażu i ruszajac wciskając gaz wyraznie się dusił musiałem dośc duzo wcisnąc zeby ruszył i nie zgasł... jakieś pomysły???przede wszystkim jak pompa to vag pokaże??
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 12:10 przez promader, łącznie zmieniany 2 razy.


czerwone jest szybsze...! mój BYŁY karaVWanik:) viewtopic.php?p=2452282#2452282
kolejny karawan...viewtopic.php?f=91&t=442626

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » sob sty 30, 2010 12:14

promader pisze:filtr paliwa niedawno zmieniałem bombelków powietrza nie ma w przewodzie.
Wychodzi na to że to nie jest problem ani z paliwem ani z zapowietrzaniem .Może wtrysk sterujący ?vag powinien coś pokazać, dawkę paliwa ,korekcję ,kąt wtrysku i wiele innych rzeczy które mogą być przyczyną
promader pisze:a jeśli to coś z pompą albo nastawnikiem to vag pokaże to?
raczej nie .Jak chcesz się upewnić czy to nastawnik odepnij wtyczkę od czujnika prędkości w skrzyni .Jeżeli to jego wina to po odpięciu objawy powinny ustąpić.Pod vaga mogę cię podpiąć bo mam jak dojedziesz 25km do Lubartowa
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2010 12:18 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
promader
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 417
Rejestracja: sob lis 15, 2008 17:57
Lokalizacja: Lublin

Post autor: promader » sob sty 30, 2010 13:50

munior dzięki za info i propozycje ale już kolega lucass bardzo pomógł. :okej:


czerwone jest szybsze...! mój BYŁY karaVWanik:) viewtopic.php?p=2452282#2452282
kolejny karawan...viewtopic.php?f=91&t=442626

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości