mk3 4x4 czy warto przekladać syncro?

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

mk3 4x4 czy warto przekladać syncro?

Post autor: Porfiry » czw sty 28, 2010 22:41

Jak w temacie.. dużo z tym zabawy? co trzeba wymienić, jakie przybliżony koszt..?



Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » czw sty 28, 2010 22:57

Ale co ty chcesz zrobic i napisz bo chybasam nie wiesz co chcesz zrobic...



Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Porfiry » czw sty 28, 2010 23:07

mam mk3 z silnikiem afn, napęd na przód. Chce mieć napęd 4x4



Awatar użytkownika
morfeusz86r
Forum Master
Forum Master
Posty: 1234
Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58

Post autor: morfeusz86r » czw sty 28, 2010 23:38

łatwiej przerzucić silnik i wnętrze do innego mk3 niż napęd syncro.
musiałbyś zmienić podłogę :grin:



siaralfc
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: śr paź 01, 2008 22:33
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: siaralfc » czw sty 28, 2010 23:47

Porfiry,
lepiej ze swapuj na ASZ+big T i będziesz miał mocną ośkę, ale sprzedaj swojego i kup mk3 4x4 lub dozbieraj i mk4. jednym słowem - nieopłacalne jest to co chcesz zrobić ze swoim autem. :bajer:


S3 R30 Turbo by FROGRACINGxBRYNDZISM

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pt sty 29, 2010 00:42

morfeusz86r pisze:musiałbyś zmienić podłogę
dokładnie, trzeba kroić tunel, pozatym jest to jeden z najwolniejszych napędów 4x4, zanim dołączy tył zdąży zmienić się pora roku.



Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Porfiry » pt sty 29, 2010 20:41

Ajć.. podaruje sobie tylną oś ;P

siaralfc napisał, że lepiej ASZ+big T. Szukałem na forum ale znalazłem tylko jeden wątek w którym użytkownik aw69 prezentuję swoje auto ale nie wiem czy to dokładnie o to chodzi.. Moglibyście przybliżyć mnie do tematu?



VALDI-LONGER
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: pn maja 01, 2006 15:51
Lokalizacja: DOLNOSLASKIE-MILICZ
Kontakt:

Post autor: VALDI-LONGER » pt sty 29, 2010 20:53

t0mal pisze:
morfeusz86r pisze:musiałbyś zmienić podłogę
dokładnie, trzeba kroić tunel, pozatym jest to jeden z najwolniejszych napędów 4x4, zanim dołączy tył zdąży zmienić się pora roku.

kup sobie vw trends i poczytaj jak jedno mk3 odpycha sie na 4x4 :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck:


Moj gofer http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=92143
oraz b4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3163013#3163013

Awatar użytkownika
krzys-jeruzal
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
Lokalizacja: Jeruzal
Kontakt:

Post autor: krzys-jeruzal » pt sty 29, 2010 21:41

VALDI-LONGER pisze:kup sobie vw trends i poczytaj jak jedno mk3 odpycha sie na 4x4
jedna nie potwierdza reguły , popatrz ile jest mk4 4- motion a ile mk3 syncro .
mk3 syncro tdi często są spotykane w wariantach...



gruchaarl
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 245
Rejestracja: ndz kwie 06, 2008 12:49
Lokalizacja: Ostrowiec Św.
Kontakt:

Post autor: gruchaarl » pt sty 29, 2010 22:19

Nalezy załozyc zawias od MK3 4x4. Ile roboty, troche ale podloge prawdopodobnie trzeba wyciąć :), tam gdzie jest koło zapasowe



Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Porfiry » pt sty 29, 2010 22:36

ale co ze wspomnianym wcześniej ASZ+big T?



gregorian21
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 62
Rejestracja: pn sty 29, 2007 14:00
Lokalizacja: Białystok

Post autor: gregorian21 » pt sty 29, 2010 23:02

jako nawiązanie do tematu, pzdr



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pt sty 29, 2010 23:37

Porfiry pisze:Szukałem na forum ale znalazłem tylko jeden wątek w którym użytkownik aw69 prezentuję swoje auto ale nie wiem czy to dokładnie o to chodzi.. Moglibyście przybliżyć mnie do tematu?
nie chciałbym cie urazić, ale jak wychodzisz z takimi pytaniami to lepiej se dalej jeździj afnem, albo dorzuć mu kilka koni. pozatym kiepsko szukałeś skoro tylko adama znalazłeś, zresztą tu już nieaktualne bo na QbiT sie przerzucił


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
vr6syncro
PREZES 4x4
PREZES 4x4
Posty: 1249
Rejestracja: czw sty 01, 2009 23:30
Lokalizacja: ZachPom

Post autor: vr6syncro » sob sty 30, 2010 13:39

mam cała bude do mk3 syncro , wystarczy przespawac podłoge wraz z bagażnikiem , polecam bo zabawa autem 4x4 to niezapomniana frajda , tylko musisz miec pare kucyków bo inaczej to tylko na sniegu sie pobawisz , a co do goscia który pisał ze syncro to najwolniejszy napęd pod słoncem to zapraszam go do siebie na jazde po zakrętach z napędem syncro, tylko niech włoży pampersa :grin:


2,9vr6syncro viewtopic.php?f=88&t=301280" onclick="window.open(this.href);return false;
Rallye viewtopic.php?f=87&t=396054" onclick="window.open(this.href);return false;
Szanuj-się.pl http://www.szanuj-sie.pl/forum/index.php" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości