Pytanie odnośnie sportwocyh sprężyn i sportowego zawieszenia

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Pytanie odnośnie sportwocyh sprężyn i sportowego zawieszenia

Post autor: tomgra » śr sty 27, 2010 23:28

Panowie dlaczego np. taki zestaw http://allegro.pl/item879052254_vw_golf ... _40mm.html
nie nadaję się do diesla? Coś nie pasuję czy tylko chodzi o to że diesel jest cięższy? To samo tyczy się sprężyn czy można te od benzyniaka zamontować w dieslu?



Awatar użytkownika
Kamtar
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 124
Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 20:22
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Post autor: Kamtar » śr sty 27, 2010 23:31

nie wiem jak jest z amortyzatorami, ale sprężyny pasują bo ja u siebie mam -40 niby z TD do 1.8B założone, jedynie ciut wyżej przód jest niż powinien być na -40



Awatar użytkownika
hehe___
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: pn wrz 28, 2009 15:21
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: hehe___ » śr sty 27, 2010 23:56

tam nie pisze ze nie nadaje sie do diesela tylko ze nie pasuje do :
"Vw Golf 3
rok prod. 8.94-9.97
wszystkie modele i warianty silnikowe oprocz TDi , VR6 , Cabrio , Kombi "
nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze vr'a TDi (pewnie afn) cabrio i kombi moga miec inny amorek wiec juz nie podejdzie , co za tym idzie do pozostalych modeli golfa 1.4 czy 1.6 czy 1.8 nie zaleznie czy to benzyna czy diesel te sprenzynki sa jaknajbardziej odpowienie



riggs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 23:12
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: riggs » ndz mar 07, 2010 21:43

Panowie a jakie sprężyny kupić żeby mój seryjny GOLF TDI się obniżył i wyglądał "konkretnie" ale przy tym żeby nie lizał asfaltu i nie był mega twardy??Nie chcę zmieniać zawieszenia tylko same sprężyny.



Awatar użytkownika
signum
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: pn sie 03, 2009 22:17
Lokalizacja: koszalin

Post autor: signum » ndz mar 07, 2010 21:51

na seryjnym zawiasie max -40/-40 można pociągnąć. dalej to już amorki sportowe


moj golf => http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=262301 <= zapraszam do oględzin mojej "serii" ;p

riggs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 498
Rejestracja: ndz lip 05, 2009 23:12
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: riggs » pn mar 08, 2010 09:55

Ok .A czy taka zmiana będzie mieć duży wpływ na szybkość zużywania się zawieszenia??



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pn mar 08, 2010 10:32

popraw tytul bo temat wyleci...
3 pkt regulaminu


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

truckertom
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt mar 12, 2010 18:53
Lokalizacja: Lipowa/Żywiec

Post autor: truckertom » czw mar 18, 2010 20:52

A ja mam w związku z tym tematem jeszcze jedno pytanko. Czy to zawieszenie podeszłoby do mk3 1.4 z 93r? I jeśli na seryjnych zawiasach zmienie tylko same spręzyny na sportowe/obnizajace to da to cos? (zeby auto siedziało nizej) i czy takie dzialanie ma sens?



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » czw mar 18, 2010 22:07

czytaj forum kolego... bylo o tym mase razy!


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości