1.8 16v swap + turbo od volvo 1.7 turbo

Forum techniczne związane z silnikami 16V

Moderatorzy: bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

1.8 16v swap + turbo od volvo 1.7 turbo

Post autor: JABcok20 » śr sty 27, 2010 00:21

witam. mam 1.8 16v które czeka na zaladowanie do mk1, silnik jest zagazowany, mam równiez turbinke od volvo i t pytanko czy ten przepływomierz sam zapoda wieksza dawke paliwa gdy odczyta przepływ powietrza?
czy z gazem da rade jeździć na turbie?


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

bugalon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2361
Rejestracja: czw paź 14, 2004 14:41
Lokalizacja: Bydgoszcz, ewentualnie Olsztyn
Kontakt:

Re: 1.8 16v swap + turbo od volvo 1.7 turbo

Post autor: bugalon » śr sty 27, 2010 10:26

JABcok20 pisze:witam. mam 1.8 16v które czeka na zaladowanie do mk1, silnik jest zagazowany, mam równiez turbinke od volvo i t pytanko czy ten przepływomierz sam zapoda wieksza dawke paliwa gdy odczyta przepływ powietrza?
czy z gazem da rade jeździć na turbie?
Sam zapoda większą ale nie taką jaka będzie potrzebna. W górnych partiach obrotów poda za malo paliwa i spalisz silnik.

Z gazem da rade jeździć na turbinie (pytanie tylko z jakim gazem i jakie będzie sterownia silnikiem do tego)

Żeby uprzedzić kolejne pytania, jesli chcesz załozyć to turbo i po prostu tak jeździć bez strojenia, bez zmiany części elektroniki, bez odprężenia silnika itd. to na pewno Ci się to nie uda. Polecam temat podwieszony u góry "przygotowanie silnika pod turbo". Najlepiej zacznij go czytać od końca.


Pozdrawiam
Bugalon

Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „16V”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości