Regulator siły hamowania, a obniżone zawieszenie.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Regulator siły hamowania, a obniżone zawieszenie.
Witam. Wymieniłem ostatnio bębny oraz szczęki w golfie. Teraz hamując mam wrażenie że tył lepiej hamuje niż przód, a co będzie jak się ułożą hamulce? Mam zawieszenie obniżone jakieś -40 max -60. Czy nie trzeba zrobić coś z korektorem siły hamowania tak aby dźwigienka przy nim była w takiej pozycji jak przy normalnym zawieszeniu? Nie przeszkadza mi to że mam mocniejsze hamulce z tyłu, ale pamiętam jak ojciec kiedyś w dużym fiacie wywalił korektor siły hamowania to na 1 wymianę klocków z przodu przypadały 2 wymiany klocków z tyłu.
jest taka opcja wyregulowania korektora hamowania
ale sam tego nie zrobisz bez spec przyrządów
niektórzy nawet usuwają ów korektor stosując złączki które mozna zakupić w sklepie motor.
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
ale sam tego nie zrobisz bez spec przyrządów
niektórzy nawet usuwają ów korektor stosując złączki które mozna zakupić w sklepie motor.
http://www.google.pl/custom?domains=for ... %3A1&hl=pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości