Tak się zastanawiam jak rozumieć tą tabelkę... tzn. wynika z niej, ze bazą dla tych tunerów była PL-ka właśnie a nie KR-ka. Chyba, że się mylę..
A poza tym w linku z vortexa są fajne zdjęcia układów wydechowych, a pomijając brak sportowego kolektora wydechowego u mnie, to pozostałe tłumiki mam zbliżone kształtem i układem do tych ze zdjęć ciekawe tylko jak ze średnicą
Wypas Aczkolwiek rzuciły mi się w oczy nieprawdopodobne dane. Wychodzi z nich ze seryjny limited ma stopień sprężania 8,8:1. Pamiętam jak widziałem tłok który pokazywałeś z limiteda. Był mniej podebrany niz tłok z S2 (a s2 ma 9,3:1). Ktoś gdzieś się musiał pomylić
Pozdrawiam
Bugalon
Mk2 syncro 1.8 16V T - GT2871R - składa sie :)
Mk3 Variant TDI 1.9 AFN na pokladzie