Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
		
	 
	
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
	Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
			
		
		
			- 
				
								erikt65							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 148
 		- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
 		
		
											- Lokalizacja: Podlaskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: erikt65 » pn sty 18, 2010 21:29
			
			
			
			
			Witam. Postanowiłem założyć nowy temat bo ładu nie mogę dojść z moim ALH.
Auto mam drugą zimę i rok wcześniej palił bez zarzutu. W tym roku zaczeły się kłopoty. Silnik przy np -8 przy próbie odpalenia łapie od początku ale zapala po około 3 sekundach. Co mnie dziwi przy -20 zapala praktycznie na dotyk. Póżniej gdy temperatura wzrastała silnik dalej palił dobrze.Teraz gdy temperatura oscyluje w granicach -5 -10 znów jest lipa. Co to może być ? co sprawdzić ?
Dodam że filtr paliwa,powietrza olej wymienione na jesieni ,świece  dobre i prąd też dochodzi, kąt wtrysku też ok.  Paliwo z orlenu.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
					
		
	
			
		
		
			- 
				
								szakulvip							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 603
 		- Rejestracja: pt sty 02, 2009 23:09
 		
		
																- Lokalizacja: WP
 
												- Auto: Audi a4 b8
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: szakulvip » pn sty 18, 2010 21:42
			
			
			
			
			ciekawe... ja mam wręcz odwrotnie... cieżej ma przy odpalaniu gdy temp. -20 p0rzy -5 pali bez problemu.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								erikt65							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 148
 		- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
 		
		
											- Lokalizacja: Podlaskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: erikt65 » pn sty 18, 2010 21:46
			
			
			
			
			szakulvip pisze:ciekawe... ja mam wręcz odwrotnie... cieżej ma przy odpalaniu gdy temp. -20 p0rzy -5 pali bez problemu.
  
No właśnie też  mnie to dziwi . Gdzieś coś szwankuje i chciałbym  dowiedzieć się  co to może być ???
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								kryhaziom							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 71
 		- Rejestracja: czw mar 29, 2007 17:31
 		
		
																- Lokalizacja: jelenia góra
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: kryhaziom » pn sty 18, 2010 21:51
			
			
			
			
			u mnie jest identycznie 

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								darkjustice							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 467
 		- Rejestracja: sob kwie 26, 2008 20:13
 		
		
																- Lokalizacja: Rybnik
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: darkjustice » pn sty 18, 2010 21:53
			
			
			
			
			wydłuż czas grzania świec za pomocą VAG'a 

 może pomoże... 
[ Dodano: 18 Sty 2010 20:54 ]
sprawdz czujnik temp. czy działa poprawnie
 
			
									
									
		
		
				...a ja palę gume na wstecznym ;]
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								erikt65							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 148
 		- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
 		
		
											- Lokalizacja: Podlaskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: erikt65 » pn sty 18, 2010 22:04
			
			
			
			
			CZas grzania świec już wydłużyłem wcześniej. Czujnik temperatury działa poprawnie , sprawdzałem przy okazji wydłużania czasu grzania świec
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								awo250							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 133
 		- Rejestracja: sob sty 10, 2009 17:54
 		
		
											- Lokalizacja: Rzeszów
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: awo250 » pn sty 18, 2010 22:22
			
			
			
			
			no i u mnie jest tak samo lepiej pali jak -20 niż -3  

    a sprawdź czy nie masz powietrza w układzie paliwowym
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								piter_s							
 
						- Gadatliwa bestia

 			
		- Posty: 984
 		- Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
 		
		
											- Lokalizacja: okolice KROSNA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter_s » pn sty 18, 2010 22:31
			
			
			
			
			to i u mnie tak samo, lepiej pali przy -10 jak przy 0.
tak do końca nie wiem czy to o świece lata.
kiedyś zrobiłem test i przy -6 odpaliłem od razu bez grzania świec, co ciekawe byłem pod wrażeniem, chodził równiutko, lepiej jak przy temp 0 z grzaniem.
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								erikt65							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 148
 		- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
 		
		
											- Lokalizacja: Podlaskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: erikt65 » pn sty 18, 2010 22:39
			
			
			
			
			awo250 pisze:no i u mnie jest tak samo lepiej pali jak -20 niż -3  

    a sprawdź czy nie masz powietrza w układzie paliwowym
 
Powietrza brak.
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PinkFloyd							
 
						- Lord GTI

 			
		- Posty: 3551
 		- Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
 		
		
											- Lokalizacja: USA
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PinkFloyd » pn sty 18, 2010 22:46
			
			
			
			
			erikt65 pisze:awo250 pisze:no i u mnie jest tak samo lepiej pali jak -20 niż -3  

    a sprawdź czy nie masz powietrza w układzie paliwowym
 
Powietrza brak.
 
Im zimniej tym dłużej palą się świece żarowe i mocniej podgrzane sa komory, jak zimny to też więkrza dawka rozruchowa. Zrób teścik w adaptacjach w grpie 05 wpisz 33268 a grupie 12 wpisz 32690 i przy -5st i przy +5st bedzie jarał jak przy -20st  

 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								erikt65							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 148
 		- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
 		
		
											- Lokalizacja: Podlaskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: erikt65 » pn sty 18, 2010 22:52
			
			
			
			
			Grupa 5 to dawka rozruchowa? Już próbowałem i poprawy nie zauważyłem.
a grupa 12 to czas grzania świec. Też go wydłużyłem ale nie na maksa.
Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły???
			
													
					Ostatnio zmieniony wt sty 19, 2010 19:08 przez 
erikt65, łącznie zmieniany 2 razy.
									
 
			
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
																			
								piter13							 
						- Użytkownik

 			
		- Posty: 481
 		- Rejestracja: pn wrz 19, 2005 20:02
 		
		
											
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: piter13 » wt sty 19, 2010 22:08
			
			
			
			
			tak a moze ktos sie domysli o kurczeniu sie materiałow ,im zimniej tym lepiej jest wszystko szczelne i dopasowane do silnika ktory ma juz swoj przebieg
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								erikt65							
 
						- Mały gagatek

 			
		- Posty: 148
 		- Rejestracja: sob gru 13, 2008 19:58
 		
		
											- Lokalizacja: Podlaskie
 
							
						
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: erikt65 » śr sty 20, 2010 15:18
			
			
			
			
			piter13 pisze:tak a moze ktos sie domysli o kurczeniu sie materiałow ,im zimniej tym lepiej jest wszystko szczelne i dopasowane do silnika ktory ma juz swoj przebieg
Czyli kolego według Ciebie w lato  silnik powinien gorzej palić ???
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
						
		
		
			- 
				
								PELE							
 
						- VW Baron

 			
		- Posty: 3140
 		- Rejestracja: pn wrz 29, 2008 17:29
 		
		
																					- Lokalizacja: Wrocław
 
							
							- 
				Kontakt:
				
			
 
				
		
		
						
						
													
							
						
									
						Post
					
								autor: PELE » śr sty 20, 2010 18:49
			
			
			
			
			sprawdz czujnik temp. czy działa poprawnie
stawiam na uwalony czujnik temperatury który przy -5 nie załącza świec a przy -20 już je załącza. VAG'iem sprawdz lub niech ktoś Ci sprawdzi jaka jest wg. komputera temperatura zczytana z czujnika....
 
			
									
									
		
		
				
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
			
	
		
	
	
	
		Kto jest online
		Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości