garret t3/t4 czy coś innego? i co dalej???
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
garret t3/t4 czy coś innego? i co dalej???
czy do mk4 1.9 TDI 110KM można wymienić turbo na t3 lub t4? a może jakaś inna i która lepsza? czy dadzą coś na plus w porównaniu ze standardową suszarką?
ja się osobiście nie znam dlatego szukam pomocy u tych co się znają...
ja się osobiście nie znam dlatego szukam pomocy u tych co się znają...
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 19:02 przez paul86ck, łącznie zmieniany 2 razy.
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
krzys-jeruzal, to nie jest temat do kosza
paul86ck, w porównaniu do standardowej szuszarki która wstaje przy 1500rpm T3 wstaje przy około 2500rpm jeśłi chcesz bezdymnie ale będziesz miał kapitalną górę i suszarkę nie do zajechania.
na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść a na trasie powinno siętrochę w aucie wyciszyć i i będzie można trochęszybciej jechać a silnik nie będzie tak gotował oleju jak na tych malutkich turbinkach
paul86ck, w porównaniu do standardowej szuszarki która wstaje przy 1500rpm T3 wstaje przy około 2500rpm jeśłi chcesz bezdymnie ale będziesz miał kapitalną górę i suszarkę nie do zajechania.
na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść a na trasie powinno siętrochę w aucie wyciszyć i i będzie można trochęszybciej jechać a silnik nie będzie tak gotował oleju jak na tych malutkich turbinkach
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
skoro auto będzie miało słaby dół wtedy automatycznie jeździ sie górą co za tym idze spanie większe , nowe auta mają maj bardzo dobry dół i taki m 1,9 czy 2.0 spokojnie sie jeździ do 2krpm , jak jeździ sie dołem to spalanie jest małe a górą większe...arwam pisze:na trasie jak i w mieście spalanie powinno trochę spaść
Mozna , slaby dół przeraóbki ,paul86ck pisze:czy do mk4 1.9 TDI 110KM można wymienić turbo na t3 lub t4?
np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...paul86ck pisze:a może jakaś inna i która lepsza?
paul86ck, na tym setupie turbo ci nic nie da , potrzebne większe wtryski i wtedy powietrza można dac...
P. S . arwam, chyba lepiej jak auto od dołu jedzie do koniec niż od środka do końca ... a pyzatym T3 to turbo WG następna przeróbka sterowania...
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
a jaki koszt takiej suszarki?krzys-jeruzal pisze:np hybryda na ARL . dobry dół dobra góra zapas na 180ps praktycznie nic przerabiania ...
do tej suszarki mam zamiar wstawić IC, podmienić wtryski i zmienić program... na razie zbieram info na ten temat i będę kompletował wszystko jak tylko znajdę pracę bo na razie lipa po nowym roku... myślę że na jesień coś zacznę działać tym bardziej że kasa wpadnie po weselukrzys-jeruzal pisze:paul86ck, na tym setupie turbo ci nic nie da , potrzebne większe wtryski i wtedy powietrza można dac...
więc jeśli macie jeszcze jakieś porady co kupować, jakiej firmy to jestem otwarty na wszelkie sugestie:)
i podziękować za dotychczasową podpowiedź
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
- krzys-jeruzal
- Użytkownik
- Posty: 462
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 16:20
- Lokalizacja: Jeruzal
- Kontakt:
nie koniecznie chyba że za wysokie spalanie uważasz jakieś 4,5-5l bo tyle mój pali ale nie oszczędzany.krzys-jeruzal pisze:nowe auta mają maj bardzo dobry dół i taki m 1,9 czy 2.0 spokojnie sie jeździ do 2krpm , jak jeździ sie dołem to spalanie jest małe a górą większe...
a nie zdarzyło mi się przekroczyć 7,5l ale przy ciągłym butowaniu. to raz a dwa auto jeździ górą ale jest odelżony na wydechu więc ma mniejsze straty.
zobacz jak pali SDI
powiem że lepiej mi się moim poprzednim AAZ'em jeździło niż obecnym 1Z'em a mocy mu już za bardzo nie brakuje.krzys-jeruzal pisze:P. S . arwam, chyba lepiej jak auto od dołu jedzie do koniec niż od środka do końca ... a pyzatym T3 to turbo WG następna przeróbka sterowania...
elastyczność 80-120km/h na czwartym biegu to 4,4s wolałem mieś słabszą elastyczność, i sprint do 200km/h w czasie 15s niż bdb elastyczność i sprint do 180 w czasie około 20s
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
a do tego wybebeszę może już jutro katalizator... mam nadzieje że to też jakoś pozytywnie odbije się na jeździe mojego pyrka...
a co będzie jak zaślepię EGR?
więc sprawa suszarki dalej do rozstrzygnięcia... wiadomo każdy inaczej się bawił z autem i wie co jest sprawdzone i dobre a dla takich osób jak ja dobrze poczytać różne mądrości co by nie pogorszyć zamiast polepszyć...
a od czego spasuje się do mk4 IC? bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą... myślałem też o założeniu dolotu stożkowego...
a co będzie jak zaślepię EGR?
więc sprawa suszarki dalej do rozstrzygnięcia... wiadomo każdy inaczej się bawił z autem i wie co jest sprawdzone i dobre a dla takich osób jak ja dobrze poczytać różne mądrości co by nie pogorszyć zamiast polepszyć...
a od czego spasuje się do mk4 IC? bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą... myślałem też o założeniu dolotu stożkowego...
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 21:20 przez paul86ck, łącznie zmieniany 1 raz.
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
to ktoś Ci pierdół naopowiadał..paul86ck pisze:bo końcówki wtrysków to ktoś mi mówił że od ARLa wejdą..
końcówki od pompowtryskiwaczy nie podejdą do wtrysków od VP
do VP to 216, 230, i 260.
podobno jeszcze są jakieś 290'tki ale narazie jestem na tropie więc jak się czegoś więcej dowiem to dam znać.
- paul86ck
- Mały gagatek
- Posty: 142
- Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
- Lokalizacja: chełmce\kielce
- Kontakt:
taki koleś co przy swoim tdi sam się bawi i jak coś zrobi to drugie przestaje chodzić i tak na okrągło ma że jak coś naprawi to drugie się sypie...
myślę że jak na moje plany wystarczą...a chcę mieć około 160KM... może więcej... nie chcę go wyciskać na maxa...arwam pisze:to 216
BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości