Wlacznik swiatel na stale - Bora wersja szwedzka

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

fly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 16, 2010 15:32
Lokalizacja: Gd

Wlacznik swiatel na stale - Bora wersja szwedzka

Post autor: fly » sob sty 16, 2010 15:38

Witam.
Mam problem z bora. Swiatla mijania wlaczaja sie od razu po przekreceniu kluczyka nawet w pozycji 0, tak maja szwedzi.. Majac wyciagniety kluczyk na pozycji 0 swiatel nie ma, ale po przekreceniu wlacznika na inne pozycje zapalaja sie, to oczywiste.
Chcialbym to ominac swiatla na pozycji 0 wlacznika ? Czy na 0 wlacznika pociagniete jest zasilanie swiatel po przez stacyjke i wystarczy odciac dojscie zasilania na zerze czy po prostu maja inny wlacznik magiczny i trzeba to inaczej obejsc?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 16, 2010 15:58

Hmmm jedni montują specjalnie włączniki automatyczne ze względów prawa w PL .. inni widzę chcą wymontować. Nie pozostaje chyba nic innego jak podjechanie do dobrego elektryka. Myślę ,że włącznik jest zmostkowany z samą stacyjką dodatkowym przewodem i wystarczy go odciąć - ale głowy nie dam bo nie przerabiałem tego tematu.


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob sty 16, 2010 16:01

Szwedzkie wersje mają taki sam wyłącznik, kwestia jest innych połączeń w instalacji. Za skrzynką bezpieczników są różne złączki, tam bym patrzył. Ale ja bym się cieszył to mając - ja to musiałem sobie dopiero zrobić by mieć dokładnie tak, jak ma Kolega!



fly
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: sob sty 16, 2010 15:32
Lokalizacja: Gd

Post autor: fly » sob sty 16, 2010 16:29

Haki pisze:Hmmm jedni montują specjalnie włączniki automatyczne ze względów prawa w PL .. inni widzę chcą wymontować. Nie pozostaje chyba nic innego jak podjechanie do dobrego elektryka. Myślę ,że włącznik jest zmostkowany z samą stacyjką dodatkowym przewodem i wystarczy go odciąć - ale głowy nie dam bo nie przerabiałem tego tematu.
Chce to zdemontować bo jednak pobiera to trochę prądu jak się świece grzeją...



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Haki » sob sty 16, 2010 16:36

Kolego Szwedzi nie na darmo to montowali i montują u siebie w standardzie...
Poczytaj co się robi gdy aku długo stał na mrozie ... a doczytasz info , które mówi , by przed odpaleniem wzbudzić akumulator do pracy -- takie chwilowe spore pobranie mocy od niego wzbudza go -- właśnie dlatego nie powinieneś tego rozbrajać bo przy zdrowej baterii - nie ma prawa się jej nic stać. :bajer:


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Zico63b » sob sty 16, 2010 18:41

Świece żarowe komory spalania to ok. 32A, świece podgrzewania płynu - kolejne 30A = ponad 60A, jak to ma się do nędznych 10A świateł?
Ja w największy mróz tak odpalam i wszystko jest dobrze. Z resztą Szwedzi mają chyba większe mrozy i tak jest to przewidziane, by działało!
Jeden tylko warunek: i akumulator i silnik muszą być w dobrym stanie :bigok:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości