Witam
Mam problem ze swoim samochodzikiem mk3 gti silnik 2e.
Na benzynie trzeba długo kręcić (około 5-8sekund|) rozrusznikiem aby zapalił. Wygląda tak jakby paliwo się wracało lub nie wiem. Na gazie pali normalnie.
problemy z odpaleniem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przyczyn może być dużo, ale zacząć wypada od kontroli czujnika temperatury w króćcu w głowicy oraz kontroli czy działa wtryskiwacz rozruchowy (po wykręceniu jak podasz mu napięcie z aku ma ropylać paliwo - tylko musi go być trochę we wtrysku pod cięnieniem, więc wcześniej włącz zapłon żeby pompa nabiła).
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- Edition's
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: pt paź 05, 2007 09:41
- Lokalizacja: podkarpacie
- Kontakt:
tak
[ Dodano: 19 Sty 2010 09:44 ]
A czy w instalacji paliwowej jest gdzieś jakiś zaworek zwrotny aby się benzyna nie wracała. Jeśli tak to gdzie się znajduje. Bo mi się wydaje, że właśnie benzyna będzie się wracać do baku i dlatego długo trzeba kręcić rozrusznikiem.
I naprawiłem. Silniczek pali na dyg. Do wymiany okazał się zawór regulacji ciśnienia paliwa umieszczony w listwie wtryskowej.
[ Dodano: 19 Sty 2010 09:44 ]
A czy w instalacji paliwowej jest gdzieś jakiś zaworek zwrotny aby się benzyna nie wracała. Jeśli tak to gdzie się znajduje. Bo mi się wydaje, że właśnie benzyna będzie się wracać do baku i dlatego długo trzeba kręcić rozrusznikiem.
I naprawiłem. Silniczek pali na dyg. Do wymiany okazał się zawór regulacji ciśnienia paliwa umieszczony w listwie wtryskowej.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 189 gości