MK 3 Brak Oleju

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

RABBITGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 23:22
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

MK 3 Brak Oleju

Post autor: RABBITGTI » pt sty 15, 2010 18:55

Witam,mam problem z moim mk 3 z silnikiem od Corrado 9a 2.0 16v mianowicie gdy jade na wysokim biegu wolno np na 5 biegu z 80-90 km/h pipczy mi czujnik oleju nieby ze nie dostaje,gdy depne mu odrazu przestaje,dodam ze mam zepsuty aparat zaplonu dokladnie simering przepuszcza olej czy to moze byc przyczyna tego problemu??Jak by cisnienie spadalo albo by go brakowalo.Pomoze ktos


MAKE SOME NOISE


Moja prywatna Gleba
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276840

http://www.youtube.com/watch?v=7xIRK1B1JE0

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 15, 2010 18:58

RABBITGTI pisze:zepsuty aparat zaplonu dokladnie simering przepuszcza olej czy to moze byc przyczyna tego problemu??
to na pewno nie.
RABBITGTI pisze:gdy jade na wysokim biegu wolno np na 5 biegu z 80-90 km/h pipczy mi czujnik oleju nieby ze nie dostaje,gdy depne mu odrazu przestaje,
niestety typowe oznaki za niskiego ciśnienia oleju, zdaje się że to nie jest "niby nie dostaje oleju" ale jest to dosć prawdopodobne. Trzeba by zmierzyć ciśnienie oleju w momencie załączania się brzęczyka. Uważaj bo zatarcie silnika jest blisko z tego co piszesz. pzdr



Awatar użytkownika
marcin 78
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt lut 10, 2009 20:13
Lokalizacja: EL

Post autor: marcin 78 » pt sty 15, 2010 19:04

To tylko na 5tym biegu?


Był MK2 GT RP swap 16V PL jest VA GT a w tyrce T5 AXB

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pt sty 15, 2010 19:22

tak! obciążenie silnika największe jednocześnie przy niskich obrotach silnika (czyli także pompy oleju.)



RABBITGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 23:22
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: RABBITGTI » pt sty 15, 2010 19:42

niee na 4 i 3 bo na 2 i 1 sie nie spotkalem jeszcze wiec tutaj przyczyna bedzie pompa oleju oraz aparat?


MAKE SOME NOISE


Moja prywatna Gleba
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276840

http://www.youtube.com/watch?v=7xIRK1B1JE0

Awatar użytkownika
karol2010
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 995
Rejestracja: pn wrz 14, 2009 20:04
Lokalizacja: Szydłowiec
Kontakt:

Post autor: karol2010 » pt sty 15, 2010 19:51

mysle ze to pompa. jedz jak najszybciej do mechanika. bo zatrzesz silnik i bedzie cie to kosztowac z 1200zl sam wiem bo wymienialem niedawno.


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=431207&p=5192875#p5192875 - moje mkIII

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt sty 15, 2010 19:59

sa jakies granice obrotów w ktorych wlacza Ci sie pipczenie [Pewnie ponad 2a tyś?] ? Ale raczej pompa, nie aparat tutaj nie ma nic do tego.. Bez ostatecznej diagnozy mechanika, nie odpalaj auta wogole .. Zawsze na start samemu mozesz sprobować wymienić czujnik cisnienia oleju [`25zł], albo sorry zaczać od zbadania cisnienia i jak cisnienie bedzie w normie to wtedy czujnik. Kolega miał podobnie i to mu pomogło, a na jakims forum straszyli go ze panewki, no ale ktoz to wie CZASEM
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 20:08 przez Vii, łącznie zmieniany 4 razy.



RABBITGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 23:22
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: RABBITGTI » pt sty 15, 2010 20:10

Autem caly czas jezdze :] na 1 nic na 2 nic na 3 dzis mi raz zapiszcalo na 4 i 5 w granicach 1500 a 2000 rpm na moje oko cos z cisnieniem w pompie nie wiem moze to kwestia regulowania jesli sie da :p Co do kolego co pisal UP tutaj sie zgodze poprzedni wlasciciel mowil ze czujnik oleju przeciekal i wstawili czujnik z VW Polo 6n wiec mysle ze to tez moze byc przyczyny,co do panewek kolega mechanik mowil ze mi cos cyka w silniku,jak by panewki czy co ale innych objawow nie mam mozliwe ze 9a tak chodzi,dodam ze po obrotach nigdy nie skakalo..
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 20:13 przez RABBITGTI, łącznie zmieniany 1 raz.


MAKE SOME NOISE


Moja prywatna Gleba
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276840

http://www.youtube.com/watch?v=7xIRK1B1JE0

Vii
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 978
Rejestracja: śr paź 21, 2009 13:54
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: Vii » pt sty 15, 2010 20:14

RABBITGTI pisze:Autem caly czas jezdze :] na 1 nic na 2 nic na 3 dzis mi raz zapiszcalo na 4 i 5 w granicach 1500 a 2000 rpm na moje oko cos z cisnieniem w pompie nie wiem moze to kwestia regulowania jesli sie da :p
Pompy nie wyregulujesz kolego, jesli ona traci juz swoj zywot to nie daje oleju w obieg z takim cisnieniem z jakim powinna dawać, nic nie trwa wiecznieee :) Gratuluje heroicznego zachowania i jezdzenia autem z migajaca kontrolka oleju i piszczeniem, na prawdeeeee, bezzzz kituuu ... hahaha, a co do czujnika to ja sie go uczepilem i z jakims tam przekonaniem mowie zeby go podmienić ;)
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 20:15 przez Vii, łącznie zmieniany 1 raz.



RABBITGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 23:22
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: RABBITGTI » pt sty 15, 2010 22:26

kolego ten czujnik nie piszczy caly czas nie doczytales albo ja nie dopisalem przez caly dzien jazdy moze wlaczy sie tylko z 2 razy zalezy od obrotow :] zreszta kazdy silnik sie zużywa nic nie trwa wiecznie i tak w planach vr jest :)


MAKE SOME NOISE


Moja prywatna Gleba
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276840

http://www.youtube.com/watch?v=7xIRK1B1JE0

Awatar użytkownika
roger18sx
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 352
Rejestracja: ndz kwie 20, 2008 00:00
Lokalizacja: sanok
Kontakt:

Post autor: roger18sx » pt sty 15, 2010 22:56

a czy wie ktos czy pompa ojejowa w mk 3 podejdzie z diesla do benzyny bo na oko patrzac to niby jest taka sama


VW NA ZAWSZE

RABBITGTI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 23:22
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: RABBITGTI » pt sty 15, 2010 23:28

Powinna pasowac,to jest tylko pompa olejowa,chyba ze rozni sie cisnieniem,nigdy nie mialem diesla i nie mam zamiaru miec,tylko gustuje w 2.0 16V nie koniecznie Vw :helm: a jak diesla to kupie sobie Stara :green_fuck:


MAKE SOME NOISE


Moja prywatna Gleba
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=276840

http://www.youtube.com/watch?v=7xIRK1B1JE0

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 61 gości