Zawór sterowania przepustnicy w kolektorze dolotowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Alphi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:49
Lokalizacja: Lublin

Zawór sterowania przepustnicy w kolektorze dolotowym

Post autor: Alphi » pt sty 15, 2010 13:21

Witam posiadam Golfa IV, z silnikiem TDI 90 koni ALH.
Sprawdzałem dopływ prądu w tym właśnie zaworze sterującym i nie posiada on niestety masy przy włączonym zapłonie. Jakieś sugestie? Jest to normalne?

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pt sty 15, 2010 16:40

jest to normalne zjawisko gdyż masę podaje sterownik silnika na ten elektrozawór w czasie jak gasisz silnik, ECU podając masę w taki właśnie sposób steruje tym N239.


Obrazek

Alphi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 29, 2009 18:49
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Alphi » sob sty 16, 2010 19:39

Dziękuje za pomoc:)

Do zamknięcia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości