Problem z przepływomierzem

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
BANI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 14, 2010 22:10
Lokalizacja: Berlin

Problem z przepływomierzem

Post autor: BANI » czw sty 14, 2010 22:22

Witam! Mam auto Ford galaxy 1,9 TDI 1Z ( to samo co w golfie)

Mam taką wielką proźbę o pomoc i rozwiązanie mojego problemu. Przeczytałem już naprawdę sporo i nic nie mogę znaleźć co mam dalej zrobić.
Mianowicie mam taki problem z przepływomierzem, że Masę powietrza zakładaną pokazuje 247 mg/skok , a masę powietrza aktualną pokazuje ok.510 mg/skok. Przepływomierz próbowałem naprawić według opisu na forum (przepływomierz pierburg, ponieważ zdarzały sie zimne luty ), ale to nic nie pomogło, kupiłem drugi i dalej jest bez zmian. Co mam dalej zrobić?

Jeszcze jedno, przy obrotach 1800- 2100 słychać takie coś jakby turbina podała bardzo dużo powietrza i gdzieś by uciekło, również przy tym jest znacznie głośniejsza praca silnika, albo to ten dźwięk powietrza słychać.
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 11:53 przez BANI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Yuri » czw sty 14, 2010 22:52

Może masz gdzieś nieszczelność w dolocie.



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Post autor: italiano_83 » czw sty 14, 2010 22:56

BANI pisze: Jeszcze jedno, przy obrotach 1800- 2100 słychać takie coś jakby turbina podała bardzo dużo powietrza i gdzieś by uciekło,
To nie ma się nad czym zastanawiać tylko szukać nieszczelności.. trudne to nie będzie bo z uciekającym powietrzem wydobywa się i osadza mgiełka olejowa i miejsce nieszczelności będzie "tłustkę" ...


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
BANI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 14, 2010 22:10
Lokalizacja: Berlin

Post autor: BANI » czw sty 14, 2010 23:20

Też podejrzewam nie szczelność, ale co to ma wspólnego z przepływką? Teraz i tak tego nie sprawdze bo nie mam gdzie. Jak odłączam przepływomierz, to nie słychać tego.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » pt sty 15, 2010 11:54

przepływomierz na postoju sprawdzasz :panna: ... masz zawalony EGR najprawdopodobniej, a nie uszkodzoną przepływkę
daj logi statyczne 003BS i dynamiczny 008+011
Ostatnio zmieniony pt sty 15, 2010 12:07 przez damcio151, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
BANI
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw sty 14, 2010 22:10
Lokalizacja: Berlin

Post autor: BANI » pt sty 15, 2010 14:56

ok, logi zrobię w sobotę bo teraz nie mam za bardzo czasu.

[ Dodano: 16 Sty 2010 16:57 ]
Oto logi:
logi statyczne 003BS : Grupy: 003,003,003 (ostatni na dole to dynamiczny test) - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5458.html

Grupy: 008,011 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5466.html



Oraz inne logi:
Grupy: 000,000 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5459.html
Grupy: 010,011,012,010,011,012 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5460.html
Grupy: 001,002,003 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5461.html
Grupy: 004,007,008 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5462.html
Grupy: 010,003,005 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5463.html
Grupy: 010,004,005 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5464.html
Grupy: 013,015,016 - http://rtnet.pl/vaglog/djlukas87_5465.html

[ Dodano: 16 Sty 2010 18:05 ]
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 20:26 przez BANI, łącznie zmieniany 2 razy.



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości