Golf III 2.0 8V-kod silnika 2E

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

solo
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: pt sty 01, 2010 13:47
Lokalizacja: WZW WR

Golf III 2.0 8V-kod silnika 2E

Post autor: solo » ndz sty 10, 2010 16:09

Witam co sądzicie na temat tego silnika, czy jest on na wielopunktowym wtrysku? 115 kM więc można polatać a jak się kształtuje spalanie(benzyna)


Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, ale nie wiemy czemu, a teoria jest wtedy, gdy wiemy wszystko, ale nic nie działa

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » ndz sty 10, 2010 17:17

solo, 2E jest na wielopunktowym wtrysku Digifant.
Ja mam 2E zagazowany i jest świetnie. Ten silnik bardzo dobrze znosi instalację gazową. Spalanie oscyluje wokół 10l/100LPG, ale raz na trasie zszedłem do 8,7/100. Na benzynie myślę, że te 8-9 litrów weźmie chyba. 115 kM pozwala na naprawdę konkretne jeżdżenie. Zawsze ma się ten zapas koników, gdy przyjdzie wyprzedzać:)
Ja ten motorek szczerze polecam!



Awatar użytkownika
Yuri
Forum Master
Forum Master
Posty: 1249
Rejestracja: ndz lut 05, 2006 02:02
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Golf III 2.0 8V-kod silnika 2E

Post autor: Yuri » ndz sty 10, 2010 22:17

solo pisze:Witam co sądzicie na temat tego silnika, czy jest on na wielopunktowym wtrysku? 115 kM więc można polatać a jak się kształtuje spalanie(benzyna)
2e jest na wielopunkcie jednorodnym, dzięki temu poradzi sobie z instalką II gen.

Co do spalania na benzynie to jak miałem Mk3 GTI Edition (też 2.0 8v tyle, że ADY) to w trasie średnio palił 6,5-7 przy rozsądnych prędkościach. Nie mówię o jeździe "na emeryta" bo wtedy udało mi się zejść nawet do 5,9. Przy jeździe na dwupasmówkach czy autostradach, 130-140 km/h i szybciej, dochodziło do 8. W mieście jak to w mieście. Zależy gdzie mieszkasz. Po W-wie średnio ok. 11-11,5 wychodziło. Wszystkie wartości podane przy jeździe z włączoną klimą. Co do LPG to nie wiem bo co prawda miałem na pokładzie, ale krótko bo ciągle coś było z tym nie tak. Koniec końców wywaliłem to ustrojstwo i od tamtej pory cieszyłem bezawaryjną jazdą.



Berdziu
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt maja 22, 2009 15:28
Lokalizacja: LZA

Post autor: Berdziu » ndz sty 10, 2010 23:29

przy tym silniku są problemy z falowaniem obrotów sam właśnie to przerabiam...



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Post autor: Paweł Marek » ndz sty 10, 2010 23:46

Berdziu pisze:przy tym silniku są problemy z falowaniem obrotów sam właśnie to przerabiam...
każdy silnik może się zepsuć, falowanie nie jest dla 2E żadną typową usterką. akurat 2E wytrzymuje bardzo dużo, ma bardzo prostą elektronikę, dobrze się "gazuje". Jeden większy minus to przepływomierz który łatwo ulega uszkodzeniem po wystrzale gazu, a nie występuje w podróbach i pozostaje próba naprawy lub kupno używki która jest b. droga.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 236 gości