Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 10:59
Jak w tytule. Macie moze u siebie tez tak? Z rana jak odpalam mojego AKL'a i jest oczywisacie ujemna temp. to cos stuka pod maska przez jakis czas-tak mniej wiecej do momentu az sie nagrzeje silnik. Wydaje mi sie to gdzies w okolicach paskow z lewej przy silniku. Moze nie jest to jakas ''niebezpieczna'' usterka ale bardzo mnie wqrza
POZDRO
[ Dodano: 07 Sty 2010 09:07 ]
Tak mi sie wydaje ze to moze rolka na pasku. Tylko teraz czy ja zostawic w spokoju i jezdzic czy wymienic ?
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
wojtas46
- Forumowy spamer :)

- Posty: 2487
- Rejestracja: pt lut 06, 2009 19:47
- Lokalizacja: łęczyca
Post
autor: wojtas46 » czw sty 07, 2010 11:21
Jeżeli to rolka to wymień , jak rozwala się łożysko to rolka będzie chodziła nie osiowo i będzie niszczyć pasek
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 11:26
wojtas46 pisze:Jeżeli to rolka to wymień , jak rozwala się łożysko to rolka będzie chodziła nie osiowo i będzie niszczyć pasek
Tak ale to tylko na zimnym tak stuka dlatego wlasnie jestem pewien czy to rolka.
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
feniks
- Forum Master

- Posty: 1761
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: feniks » czw sty 07, 2010 11:28
bicker83 pisze:to cos stuka pod maska
a nie jest EGR - puszeczka między zbiorniczkiem wyrównawczym a spryskiwaczy - recyrkulator spalin

-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 11:41
feniks79 pisze:a nie jest EGR - puszeczka między zbiorniczkiem wyrównawczym a spryskiwaczy - recyrkulator spalin
Myslisz ze to EGR? Calkiem mozliwe musze sie temu dokladniej przyjrzec.

POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
feniks
- Forum Master

- Posty: 1761
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: feniks » czw sty 07, 2010 11:44
u mnie stuka właśnie EGR na zimnym
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 11:57
feniks79 pisze:u mnie stuka właśnie EGR na zimnym
I co robisz z tym cos? Ja sobie chyba dam spokoj jezeli sie okaze ze to EGR.
POZDRO
[ Dodano: 07 Sty 2010 10:50 ]
sprawdzalem przed chwila dokladniej i wyglada na to ze to EGR.
Dzieki
feinks79

POZDRO

[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
feniks
- Forum Master

- Posty: 1761
- Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: feniks » czw sty 07, 2010 13:00
bicker83 pisze:Dzieki feinks79
oki, nic z tym nie robię wydaje mi się, że metalowe elementy przy mrozie w wnętrzu EGR trą mocniej (naprężone) i tyle

-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 13:17
feniks79 pisze:metalowe elementy przy mrozie w wnętrzu EGR trą mocniej (naprężone)
tez tak pomyslalem, dlatego poki sie calkiem nie zepsul go nie ruszam.
POZDRO
[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
-
wav
- Ma gadane

- Posty: 204
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 18:53
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
-
Kontakt:
Post
autor: wav » czw sty 07, 2010 13:33
witam panowie u mnie to samo stukanie miedzy zbiorniczkiem wyrównawczym a zbiorniczkiem płynu spryskiwaczy ale zauważyłem ze jak odłączy sie czujnik to przestaje i zastanawiam sie czy to nie bedzie czujnik do wymiany

Moje MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3293511#3293511
-
bicker83
- KIEROVWNIK

- Posty: 418
- Rejestracja: pt mar 13, 2009 02:34
- Lokalizacja: GSL / IRL
-
Kontakt:
Post
autor: bicker83 » czw sty 07, 2010 14:05
wav pisze:zastanawiam sie czy to nie bedzie czujnik do wymiany
ze niby czujnik tak stuka tak? jak go odlaczasz to EGR przestaje dzialac dlatego przestaje stukac

tak mie sie przynajmniej wydaje

[img]http://www.bicker.republika.pl/av.gif[/img]
Był [b]MK4 - AKL[/b]
Teraz jest [b]A6 - APU[/b]
Bedzie [b]MK4 GTTDI[/b]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 90 gości