Witam
mam problem od czasu kiedy zmienilem licznik na nowszy typ po 94 roku wskazniki na silniczka ch i od tamtej pory wskazowka od paliwa po zatankwoaniu podnosi sie tam na jakas wysokosc bo ruszeniu i wstawieniu troszeczke ponad 3000 obr wskazowka opada i sie juz nie podnosi i nie wiem co to moze byc chociaz wczoraj zatankowalem za 100 zl i wskazowka unosi sie w gorze troszke ponad rezerwe nie wiem co to sie dzieje a juz mi zabraklo paliwa wiec sie boje jezdzic ;p gdzies bo nie wiem ile mam wachy
prosze o pomoc pozdrawiam
problem ze wskanikiem paliwa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
problem ze wskanikiem paliwa
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
a dokladniej jak mam to sprawdzic ??
jutro wyciagne licznik i co tam ma patrzec ??
jutro wyciagne licznik i co tam ma patrzec ??
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
jak go rozbierzesz, wyjmij tarcze i pooglądaj czy lutowanie nie są popękane (możesz użyć lupy) zwróć szczególną uwagę na te od kostki(jeśli dobrze pamiętam jest ich kilkanaście w 2 rzędach), od stabilizatora napięcia (taki element z 3 nóżkami - jest 6 lutów) no i przy wejściach do samych wskaźników. Jeśli będą popękane rozgrzej porządnie lutownicę i kilka krotnie na bardzo krótki czas przykładaj do poszczególnych lutów (na początku będziesz miał wrażenie że nic się nie dzieje ale jak zrobisz tak kilka(naście) razy pęknięcie się zasklepi, przyłożenie na zbyt długi czas może spowodować że lut połączy się z sąsiednim - wtedy musisz usunąć cynę odsysaczem albo lutownicą)
[ Dodano: 07 Sty 2010 19:18 ]
jeśli nie znajdziesz pęknięć, prawdopodobnie padł stabilizator napięcia (czyli ten element z 3 nóżkami) zanieś go do sklepu elektronicznego i dadzą Ci zamiennik kosztuje 1-2zł. Nie porś nawet o oryginał bo kosztuje ponad 100zł
[ Dodano: 07 Sty 2010 19:18 ]
jeśli nie znajdziesz pęknięć, prawdopodobnie padł stabilizator napięcia (czyli ten element z 3 nóżkami) zanieś go do sklepu elektronicznego i dadzą Ci zamiennik kosztuje 1-2zł. Nie porś nawet o oryginał bo kosztuje ponad 100zł
Ostatnio zmieniony czw sty 07, 2010 20:17 przez kwietek, łącznie zmieniany 1 raz.
noooo musze musze to posprawdzac
[ Dodano: 11 Sty 2010 16:13 ]
a więc sprawdzilem dzis wszystko i niby w liczniku sciezki sa ok podlaczylem licznik starszego typu i powoli wskazowka od paliwa sie podniosla i wskazywala poziom
i nie wiem juz sam ....
[ Dodano: 11 Sty 2010 16:13 ]
a więc sprawdzilem dzis wszystko i niby w liczniku sciezki sa ok podlaczylem licznik starszego typu i powoli wskazowka od paliwa sie podniosla i wskazywala poziom
i nie wiem juz sam ....
jest nowy nabytek VR6 niedlugo sie ukaże
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!
viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój były golf III 1.8 PG G60 + Turbo Zapraszam !!

viewtopic.php?f=88&t=260405&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości