Kąt wtrysku AHF

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

balcer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 05, 2006 10:02
Lokalizacja: Wyrzysk
Kontakt:

Kąt wtrysku AHF

Post autor: balcer » wt sty 05, 2010 22:08

Witam
Mam pytanie dotyczące kąta wtrysku - MK4 AHF 98r, gdy robię odczyt bloków pomiarowych w grupie 000 w pozycji nr 2 mam wartości w zakresie 95-106, w momencie przejścia na nastawy podstawowe jest to samo, wartości się zmieniają w podanym zakresie 95-106. Podłączyłem auto kolegi MK3 AFN zrobiłem pomiary, w blokach pomiarowych miał wartości odpowiednie, dokładnie nie pamiętam ale było to w pobliżu 50, po przejściu w nastawy podstawowe zmieniło mu na 16. Wiem, że oba auta mają źle ustawione kąty wtrysku, moje pytanie dotyczy jednak innej rzeczy, dlaczego w moim aucie blokach pomiarowych i nastawach podstawowych wykazało te same wartości??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » wt sty 05, 2010 22:11

balcer, dlatego ze u kolegi komp potrafil jeszcze dosterowac sobie kat wtrysku do zadowalajacego poziomu

u Ciebie jest za mocno przestawiony zeby byl w stanie to zrobic

trzeba ustawic jak ma byc i bedzie ok


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

balcer
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: czw paź 05, 2006 10:02
Lokalizacja: Wyrzysk
Kontakt:

Post autor: balcer » wt sty 05, 2010 22:19

Wielkie dzięki za wyjaśnienie. Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 46 gości