Jak zalozyc samemu pasek odalternatora

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Jak zalozyc samemu pasek odalternatora

Post autor: Samon8989 » pt sty 01, 2010 21:30

Witam mam do zalozenia pasek od alternatora czy mozna go samemu zalozyc ??? Pierwsza moja mysla jest popuscic napinacz alozyc pasek i dokrecic napinacz powieddzcie mi czy dobrze mysle???



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 01, 2010 21:38

Popuszczasz alternator,odchylasz go do dołu i zdejmujesz pasek.Z montażem tak samo,tylko na odwrót.
Jednak najpierw trzeba zdjąć pasek od wspomy...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » pt sty 01, 2010 21:50

rozumiem ze popuszczam go na srubach a nie musze popuszczac napinacza



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pt sty 01, 2010 22:06

Altek osadzony jest na sprężynie i wystarczy popuścić śrubę u góry i na dole,następnie naciągnąć go do dołu,tak żeby sprężyna się poddała.Wtedy można zmieniać pasek


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

lukaszz1789
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt kwie 01, 2008 19:47
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: lukaszz1789 » pt sty 01, 2010 23:54

Kwestia tego czy ma go załozonego dołem czy gorą pompy. jak pasek idzie gorą to nawet naciskajac alternator do samego dołu to i tak ciezko go zdjac a co dopiero załozyc tak nowy. ale wbrew roznym mechanika twierdze ze pasek powinien isc dołem by pompa wody obracała sie w ta samą strone co silnik gdyz(i wtedy jest go łatwiej załozyc) w tdi tak jest a pompa jest taka sama.
Ostatnio zmieniony pt sty 01, 2010 23:56 przez lukaszz1789, łącznie zmieniany 1 raz.



Samon8989
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 106
Rejestracja: sob gru 19, 2009 15:47
Lokalizacja: poznań

Post autor: Samon8989 » sob sty 02, 2010 08:50

a jak mocno ma byc naciagniety ten pasek



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14207
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob sty 02, 2010 09:53

Samon8989 pisze:a jak mocno ma byc naciagniety ten pasek
Zakładasz pasek i nic więcej Cię nie obchodzi.Sprężyna pod altkiem napnie go odpowiednio .Dokręcasz śruby i ma być cacy :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Zablokowany

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 136 gości