Gdy zimny mocno dymi
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 14
- Rejestracja: pt mar 21, 2008 13:40
- Lokalizacja: kraków
Gdy zimny mocno dymi
Witam. Mam taki problem gdy odpalam auto po nocy lub długim postoju z rury wydechowej leci dużo białego dymu i czuć mocno spalinami co może się dziać
Re: Gdy zimny mocno dymi
Standard w TDI - więc się nie przejmuj. Jest zimniej to i wilgoci więcej w tłumiku i silniczek dłużej się nagrzewa. Biały dymek - to zwyczajny objaw.lukasz8503 pisze:Witam. Mam taki problem gdy odpalam auto po nocy lub długim postoju z rury wydechowej leci dużo białego dymu i czuć mocno spalinami co może się dziać
Spaliny to spaliny - fiołkami pachnieć nie będą
Ostatnio zmieniony wt gru 29, 2009 20:17 przez Haki, łącznie zmieniany 1 raz.
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
kata nie ma, podepne moze wieczorem vaga to dam znac, w ktorej grupie tego szukac ?
Ostatnio zmieniony pn kwie 26, 2010 13:59 przez kozak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pn paź 05, 2009 20:55
- Lokalizacja: Bielsko
Witam podepnę się do tematu ponieważ też mam problem z kopceniem po dłuższym postoju. Mianowicie auto odpala na rys tylko delikatnie nierówno i puszcza chmurę białego dymu i czuć nie spaloną ropę, nie jest to para wodna ani olej. Nie ubywa płynu i oleju po przejechaniu paru set metrów ustaje, kopci normalnie na czarno spadku mocy nie czuję jest to irytujące zwłaszcza pod zakładem pracy
[ Dodano: 05 Maj 2010 14:54 ]
Jeszcze jedno auto miało mierzoną kompresję i wyszło tak : 1cyl.-22 , 2cyl.-14 , 3cyl.-23 , 4cyl.-25 auto paliło na mrozach na rys tylko nierówno ,świece ok, potem sprawdzili szczelność silnika i wyszło 1-98, 2-99, 3-98, 4-98 korekcja wtrysku : 1:0,26 2:-0,26 3:0,16 4:-0,19
Pozdrawiam
[ Dodano: 05 Maj 2010 14:54 ]
Jeszcze jedno auto miało mierzoną kompresję i wyszło tak : 1cyl.-22 , 2cyl.-14 , 3cyl.-23 , 4cyl.-25 auto paliło na mrozach na rys tylko nierówno ,świece ok, potem sprawdzili szczelność silnika i wyszło 1-98, 2-99, 3-98, 4-98 korekcja wtrysku : 1:0,26 2:-0,26 3:0,16 4:-0,19
Pozdrawiam
Na 2 cylindrze nie masz kompresji, z resztą ogólnie bardzo słaby ten silnik!
Czy była robiona próba olejowa? Warto ją przeprowadzić by wykluczyć zużycie pierścieni.
Czy była robiona próba olejowa? Warto ją przeprowadzić by wykluczyć zużycie pierścieni.
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 16:03 przez tjwasiak, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 45
- Rejestracja: pn paź 05, 2009 20:55
- Lokalizacja: Bielsko
Dzięki za zainteresowanie .Mechanik mówił ,że po odczycie z czwartego cylindra zrobił jeszcze raz drugi i wyszło 17, czy jest to możliwe że wyszło 99% szczelności ,a kompresja tak słabo fakt faktem auto jest po wirusie u Aligatora i zaobserwowałem że już nie ma tego kopa co przed jesienią i nawet słabiej kopci na czarno przedtem to było widać że dymił ale za to jechał fajnie.
A jak oceniasz korekcje wtrysku?
A jak oceniasz korekcje wtrysku?
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Jak dla mnie to ciśnienie sprężania
1cyl.-22 , 2cyl.-14 , 3cyl.-23 , 4cyl.-25
i to
szczelnośc
1-98, 2-99, 3-98, 4-98
i do tego jeszcze to
korekcje
1:0,26 2:-0,26 3:0,16 4:-0,19
kompletnie nie trzyma się kupy i jest ze sobą sprzeczne .Szczególnie przy takiej kompresji a reczej jej braku na drugim cylindrze.A zapytam jeszcze ile ten silnik ma najeżdżone i czy kompresja była mierzona na ciepłym czy na zimnym silniku? Wynik pomiaru kompresji jest tak nie naturalny że obawiam się że konieczna jest próba olejowa żeby się upewnić dlaczego.A po tym
1cyl.-22 , 2cyl.-14 , 3cyl.-23 , 4cyl.-25
i to
szczelnośc
1-98, 2-99, 3-98, 4-98
i do tego jeszcze to
korekcje
1:0,26 2:-0,26 3:0,16 4:-0,19
kompletnie nie trzyma się kupy i jest ze sobą sprzeczne .Szczególnie przy takiej kompresji a reczej jej braku na drugim cylindrze.A zapytam jeszcze ile ten silnik ma najeżdżone i czy kompresja była mierzona na ciepłym czy na zimnym silniku? Wynik pomiaru kompresji jest tak nie naturalny że obawiam się że konieczna jest próba olejowa żeby się upewnić dlaczego.A po tym
to mam obawy co do rzetelności tych pomiarów .Raz 14 raz 17 a za trzecim może by wyszło z 20 ,czym oni to mierzyli do ku...y nędzyArekkwiatek pisze:Mechanik mówił ,że po odczycie z czwartego cylindra zrobił jeszcze raz drugi i wyszło 17
Ostatnio zmieniony śr maja 05, 2010 22:15 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 87 gości