AAZ niejedzie i sporo pali.

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

AAZ niejedzie i sporo pali.

Post autor: Rafit » pn gru 28, 2009 00:18

Wiem panowie, że takich tematów jest od groma, no ale właśnie w tym problem, że jest to jak szukanie igły w stogu siana, a każdy przypadek powinno się wg. mnie analizować osobno.

Więc tak moim problemem jest to iż autko nie jedzie tj rozpędzi się maksymalnie do 110km na godzinę i więcej nie chce (no może z górki 130 poleci). Do tych 80 na godzinę w miarę się rozpędza a potem muł.

Z innych dziwnych objawów zauważyłem, że okropnie wibrują mi pedały przy wyższych obrotach tj uczucie w nodze takie jak wibracja telefonu w kieszeni.

Dodatkowo miałem auto zatankowane do pełna, przejechałem 450km i już mam prawie pusto w baku... (wcześniej starczało spokojnie na 700km)

Jakieś pierwsze pomysły co to może być i o czego zacząć?



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 28, 2009 01:47

Jakieś dodatkowe objawy? Dym? Głośno chodzi? Ciężko pali?

Pierwsze co mi przychodzi na myśl to nie dokręcona pompa wtryskowa, ktoś tam grzebał? Długo już masz auto?



Rafit
Forum Master
Forum Master
Posty: 1133
Rejestracja: śr kwie 27, 2005 15:29
Kontakt:

Post autor: Rafit » pn gru 28, 2009 01:49

t0mal, niedługo, a na TD za bardzo się nie znam, bo jeszcze nigdy nie miałem. Dym raczej standardzie biały w mrozie. Z odpaleniem mam problem z rana, ale to wina rozrusznika raczej, bo odbija jak postoi po całej nocy, tak to pali na dotyk.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » pn gru 28, 2009 02:19

Zobacz czy pompa jest dokręcona - 2 nakrętki pod kołem rozrządu (musisz je sobie odpowiednio ustawić) trzecia śruba od strony pompy i jeszcze jedna przy wsporniku dokręconym do głowiczki (tego żeliwnego elementu z wyjściami na wtryski) Wszystkie śruby to 13mm dokręcasz momentem 25Nm, mi najlepiej szło z giętym kluczem oczkowym, podejrzana jest właśnie ta ostatnia.

[ Dodano: 28 Gru 2009 01:22 ]
Przyczyną niemocy może być źle ustawiony początek wtrysku, lub ekstremalnie zabity katalizator. Jeśli masz pompę z czujnikiem pomiędzy wyjściami na wtryski to może być też problem z elektroniką (w takim przypadku nie ruszaj śrób przy kole rozrządu, żeby go nie przestawić wzgl wałka pompy)



Awatar użytkownika
krzysiekj1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: wt lip 21, 2009 10:33
Lokalizacja: Iława

Post autor: krzysiekj1990 » pn gru 28, 2009 03:01

Mojemu ojcu w audi a4 jechal max 120 okazalo sie ze mial maksymalnie zapchany katalizator moze to jest powodem POZDRAWIAM



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 158 gości